הקונספירציות חוגגות

יש עב"מים? הפנטגון פרסם שלושה סרטונים

משרד ההגנה האמריקאי אישר לפרסם שלושה סרטונים שכבר דווחו בעבר על ידי חברה פרטית, בהם נראים עצמים בלתי מוכרים • אז האם יש חוצנים שמסתובבים בעולמנו? (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: הפנטגון)

הפנטגון שחרר השבוע לפרסום שלושה סרטונים קצרים המראים עצמים בלתי מזוהים. בסרטונים, ניתן לראות חפצים הנעים במהירות גבוהה תוך הקלטה על ידי מצלמות אינפרא אדום.

חיל הים כבר הכיר לפני מספר חודשים באמינות הסרטונים, שהופצו לראשונה על ידי "אקדמיית הכוכבים והמדע", העוסקת בתחום. רק כעת, התיר משרד ההגנה האמריקאי את פרסום הסרטונים.

מדוברות הפנטגון נמסר: "פרסמנו את הסרטונים כדי להפיג את העמימות סביב אמינותם של הקטעים שהופצו. לאחר סקירה יסודית, ההפצה המאושרת של הסרטונים הלא-מסווגים הללו אינה חושפת יכולות ומערכות רגישות כלשהן".

דיוויד פרבור, אחד הטייסים שראה את אחד החפצים הלא מזוהים סיפר בריאיון ל-CNN בשנת 2017 כי הוא נע בצורה שהוא לא יכול להסביר אותה: "ככל שהתקרבתי, זה האיץ במהירות ונעלם תוך פחות משתי שניות. זה היה מאוד פתאומי".

לואיס אליזונדו, ראש התכנית המסווגת לשעבר, אמר ל- CNN כי "המטוסים האלה, נקרא להם כלי טיס, מציגים מאפיינים שאינם נמצאים כרגע במלאי האמריקני ולא בשום מלאי זר שאנו מודעים אליו".

אז במה מדובר? בחיצונים או בתכנית צבאית סודית? טקבקו את דעתכם בתגובות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר