"החלטה חשובה"

גרמניה מוציאה את חיזבאללה מחוץ לחוק

גרמניה החליטה להוציא את ארגון הטרור חיזבאללה מחוץ לחוק, כך שיהיה אסור לקיים אירועים פוליטיים בשטח המדינה, כולל הנפת דגל חיזבאללה • בישראל מברכים (חדשות, בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
קאסם סולימאני עם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה (צילום ארכיון: מתוך פייסבוק)

גרמניה החליטה להוציא את ארגון הטרור חיזבאללה מחוץ לחוק, כך שיהיה אסור לקיים אירועים פוליטיים בשטח המדינה, כולל הנפת דגל חיזבאללה.

משרד הפנים הגרמני פרסם לפנות בוקר (חמישי) צו פדרלי המוציא את ארגון הטרור חיזבאללה מחוץ לחוק ואף נקט באמצעי אכיפה בכפוף להוראות הצו.

הצו אוסר לקיים כל קשר עם פעילי הארגון ואינו מבדיל בין זרועותיו השונות - צבאית, מדינית או סוציאלית. על פי הצו הגרמני, נאסר לעשות כל שימוש בסמלי הארגון ונכסי הארגון בגרמניה, אם קיימים, יוחרמו.

שר החוץ, ישראל כץ, בירך על ההחלטה ואמר "מדובר בהחלטה חשובה ביותר וצעד ערכי ומשמעותי במאבק העולמי נגד הטרור. אני מבקש להביע את הערכתי לממשלת גרמניה על הצעד ובטוח שממשלות רבות במזה"ת וקורבנות טרור החיזבאללה שותפים לתודה זו.

"אני קורא למדינות אירופה נוספות ולאיחוד האירופי להצטרף ולאמץ מדיניות מתחייבת זו ולקרוא לילד בשמו: חיזבאללה, על זרועותיו הצבאית והמדינית, הוא ארגון טרור וכך יש להתייחס אליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר