לאחר הביקורת מבית

ליצמן מודה: יכול להיות שטעיתי עם הסגר על העיר בני ברק

בעיתון 'המודיע' נמתחה ביקורת קשה על ההחלטה להטיל סגר על העיר בני ברק, סגר אליו דחף השר יעקב ליצמן, כעת הוא מודה כי ייתכן וטעה עם ההחלטה שלדבריו גררה אנטישמיות נגד חרדים (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
התפטר. יעקב ליצמן לצד האדמו"ר מגור (צילום: נועם ריבקין פנטון ודוד כהן - פלאש 90)

בעיתון 'המודיע' נמתחה ביקורת קשה על ההחלטה להטיל סגל על העיר בני ברק, סגר אליו דחף שר הבריאות יעקב ליצמן, הבוקר הוא מודה כי ייתכן וטעה עם ההחלטה.

כזכור, ההערכות במערכת הפוליטית כי האדמו"ר מגור הורה לליצמן התפטר ממשרד הבריאות בשל ביקורת קשה על התנהלותו במשרד, בעיר במשבר הקורונה כשהעניק ראיון ל'ידיעות אחרונות' בו קרא להטיל סגר על העיר בני ברק, בשל התחלואה הגבוהה בעיר בנגיף ה'קורונה'. בעיתון 'המודיע', ביטאון 'גור', נמתחה ביקורת קשה על ההחלטה להטיל סגר, מבלי להזכיר את שמו של ליצמן.

הבוקר ליצמן כבר נשמע אחרת, בראיון ליהודה שלזינגר ב'ישראל היום', התבטא ליצמן: "כל אדם עושה טעויות. יכול להיות שבבני ברק הייתי צריך לטפל בצורה אחרת. יכול להיות שלא היה צריך סגר. יכול להיות שהייתי צריך לסגור רק שכונות שנגועות, ולא את כל העיר, כמו שעשו בירושלים וכמו שעושים היום בבית שמש".

ליצמן הודה כי לא מעט מהאנטישמיות כנגד הציבור החרדי הגיעה בעקבות דרישתו להטיל סגר על בני ברק: "לא היה צריך לסגור את כל העיר, האנטישמיות שהגיעה - בגלל הסגר - נוראית. אמרו על החרדים שהם מזוהמים, הכלילו על כל החרדים. אם היינו סוגרים שכונה, זה היה עובר כמו בירושלים. לא הייתה אנטישמיות כזאת נגד החרדים".

"גם הביקורת נגדי היתה על הרקע הזה. אנשים לא יכולים לבלוע חרדי בעמדה כזאת, זה לא עובר להם בגרון", טען שר הבריאות המתפטר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר