טרגדיה בראש העין

תקף את השוטר עם סכין ונורה למוות • צפו

אדם שאינו בריא בנפשו תקף שוטר עם סכין וניסה לדקור אותו בפראות. השוטר שהוזמן למקום על ידי הוריו של הדוקר, ירה בו למוות לעיני הוריו ההמומים. האירוע תועד במצלמות (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות האבטחה)

אירוע קשה במיוחד אירע הצהריים בראש העין שם נורה למוות אדם על ידי שוטר שהוזעק למקום על ידי הוריו לאחר שהחל להשתולל עם סכין. האירוע כולו תועד במצלמות האבטחה בהן נראים גם הוריו של הנפטר כשהם רואים את בנם מוטל ירוי באמצע הרחוב. השוטר נפצע קל ברגלו מהדקירות.

על פי דיווחים שלא אומתו, מדובר באדם עם היסטוריה של מחלות נפש, הוא שוחרר לפני כחצי שנה מאשפוז פסיכיאטרי. על פי הדיווחים, לחובתו מס' כתבי אישום על תקיפה של בני משפחתו, איומים ואלימות כלפי שוטרים. אחד מהם נסגר עקב חוו"ד פסיכיאטרי שקבע שאינו כשיר לעמוד לדין.

היום אמו התקשרה ל-100 וביקשה סיוע משטרתי כי הוא משתולל עם סכין, השוטר שהגיע למקום הותקף על ידו כפי שניתן לראות בתיעוד, דבר שהסתיים בירי הקטלני לעברו.

פרמדיק מד"א שגיא אברמוב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה עם פציעות בגופו, ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות בשטח. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית חולים. אנשים שהיו בזירה הובילו אותנו לפצוע נוסף, בן 28, שהיה בהכרה מלאה ופונה במצב קל".

התיעוד עורר גם ביקורת רבה על התנהלות השוטר, שירה לעבר הנפטר כמות רבה של יריות ואף החליף את המחסנית בכוונה לירות בו שוב לולי הוריו שהגיעו למקום ומנעו ממנו לעשות זאת. מח"ש פתחה בחקירה של המקרה הקשה.

מהמשטרה נמסר: "מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי השוטר פעל כמצופה ממנו, זאת לנוכח סכנת החיים הממשית והברורה בה היה מצוי. מן הראוי לכל הפחות להימנע מהטעיית הציבור תוך פרשנות והסקת מסקנות ביחס לאירוע זה בטרם השלמת חקירת מח"ש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר