מסתירים או מתביישים?

בעיתונים החסידיים צנזרו את הסגר בבעלזא

קוראי הביטאונים 'המודיע' 'המבשר' שפתחו הבוקר את העיתון לא מצאו זכר לסגר שהוטל אמש על שכונת קריית בעלזא בירושלים, שם נחשפו עשרות חולים בתוך שבוע בלבד (אנ"ש)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
האדמו"ר מבעלזא (צילום: פלאש 90)

קוראי הביטאונים 'המודיע' 'המבשר' שפתחו הבוקר (שישי) את העיתון לא מצאו זכר לסגר שהוטל אמש על שכונת קריית בעלזא בירושלים, שם נחשפו עשרות חולים בתוך שבוע ימים.

בעיתון 'המבשר' נכתב בכותרת: "סגר הוטל על שכונות חרדיות בירושלים", בגוף הידיעה נכתב כי הסגר הוטל "באזור רוממה בירושלים, בגלל תחלואה גבוהה שנצפתה באזור זה בימים האחרונים", תוך התעלמות מקריית בעלזא..

בעיתון 'המודיע' נכתב בכותרת: "סגר מחודש על שכונות בירושלים ובבית שמש". בגוף הידיעה כי "הסגר יוטל על שלוש שכונות בצפון העיר: רוממה, קריית צאנז והסביבה, שבהן מתגוררים כ-20 אלף תושבים". כאמור, גם בדיווח זה התעלמו מהסגר בשכונה החסידית.

ב'יתד נאמן', מנגד, ציינו את השכונה: "הסגר יוטל על שלוש שכונות בירושלים: קריית בעלזא, קרית צאנז ורוממה".

כזכור, בתחילת השבוע דיווחו במשרד הבריאות על עלייה דרמטית של עשרות חולי קורונה בקריית בעלזא, עלייה שהובילה אמש את ועדת השרים להטיל סגר על השכונה החסידית.

לפני כעשרה ימים דווח ב'כיכר השבת' כי בחצר הקודש בעלזא נערכה התפילה בליל החג בהשתתפות כמה עשרות חסידים ובני משפחה, כאשר לאחר מכן אף נערך 'טיש' מצומצם בבניין החסידות בקרית בעלזא בירושלים.

אחד החסידים שנכח במקום מספר ל'כיכר השבת' כי הוא אישית ניסה בכל דרך להיכנס למקום בו נערכה התפילה, אך ללא הצלחה מכיוון שרק בני המשפחה וקבוצה מצומצמת הורשו להשתתף.

אותו חסיד מוסיף כי לאחר שבחסידות נפוצה השמועה כי הרבי אמר לרבנית הצדקנית ש"הקורונה כבר לא כאן", הגיעו כ-500 חסידים בבוקר החג על מנת להשתתף בתפילות בראשות הרבי.

'יתד נאמן'
'המודיע'
'המבשר'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר