לקראת שגרת 'קורונה'

חוזרים ללימודים אך הבלגן חוגג; החרדים ממתינים ליום שני

קרוב למיליון תלמידים אמורים לחזור היום ובמהלך השבוע ללימודים, לאחר 'חופשת קורונה' ארוכה, אך הבלגן חוגג. החרדים ממתינים להנחיות של הגר"ש שטיינמן, הגרב"ד דיסקין וד"ר משולם הרט (בארץ)

מחסום בירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

החזרה ללימודים והבלגן העצום: קרוב למיליון תלמידים אמורים לחזור היום (ראשון) ובמהלך השבוע ללימודים, לאחר 'חופשת קורונה' ארוכה, אך סביב זה שורר בלגן גדול.

תחילה יחזרו היום 493,933 תלמידי כיתות א'-ג' בחינוך הכללי, כאשר עד יום שלישי יצטרפו אליהם 200 אלף תלמידי כיתות י"א-י"ב ו-80 אלף ילדי החינוך המיחד שיצטרפו ל-60 אלף הילדים שכבר לומדים.

בחינוך החרדי צפויים להצטרף החל ממחר, יום שני, תלמידי הישיבות קטנות ותלמידי ז' וח', במוסדות שיוכלו לעמוד בהוראות ובהנחיות הבריאות.

מי שהופקדו לגבש את ההוראות הם הגאון רבי שרגא שטיינמן, הגאון רבי ברוך דב דיסקין וד"ר משולם הרט.

ההנחיה תהיה שמי שלא יכול לעמוד בכל ההגבלות - שלא יפתח את הת"ת או את הישיבה קטנה.

במשרד החינוך הדגישו ביום שישי כי החזרה ללימודים אינה חובה, זאת בשל ההבנה שלא מעט הורים יחששו לשלוח את ילדיהם וימתינו לראות האם ניתן לסמוך על המערכת.

ילדי הגנים בגילי 6-3 ישובו ללימודים רק ביום ראשון הבא זאת בשל התנגדותו של מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, שדרש לא להחזיר כעת את הגנים ללימודים.

באשר לתלמידי כיתות ד'-י' עדיין לא גובש מתווה חזרה ללימודים אך ההנחיה של 'קבינט הקורונה' היא שהם יחזור ללימודים לא יאוחר מ-1 ביוני.

יגובש מתווה חזרה ללימודים במהלך חודש מאי, והם ישובו לא יאוחר מ-1 ביוני.

עם זאת, לא מעט רשויות הודיעו כי לא יחזרו היום ללימודים, בהם: אשקלון, באר שבע, קרית גת, קרית מלאכי, חדרה, חיפה, נהריה, כרמיאל, עכו, צפת, בני ברק, רחובות, רמת גן, תל אביב-יפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר