היעלמות מסתורית

לאחר 3 שבועות: הדיקטטור הקוריאני הופיע

הדיקטטור הצפון קוריאני, קים ג'ונג און, תועד לראשונה מזה שלושה שבועות בטקס לחניכת מפעל דשנים במדינה. התיעוד מגיע לאחר שבועות ארוכים בהם נעדר ללא כל הסבר (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: הטלוויזיה הממלכתית של צפון קוריאה)

לאחר שלושה שבועות של חרושת שמועות פרסמה צפון קוריאה לראשונה תיעוד רשמי וטרי של מנהיגה, קים ג'ונג און כשהוא מגיע לטקס פתיחה של מפעל דשנים חדש. בסרטון שפורסם בטלוויזיה הממלכתית של המדינה נראה קים מחויך כשהוא מוקף בעוזריו וללא סימנים חיצוניים על בעיה בריאותית ברורה.

מומחים רפואיים שצפו בסרטונים מהאירוע בעיון רב טוענים כי הוא נראה בחלקו מתהלך בכבדות מה שמלמד על בעיה כלשהיא. הדיקטטור בן ה-36 סובל מעודף משקל אותו צבר בהתלהבות כדי להיראות דומה לאביו ולסבו והוא גם מעשן כבד.

חלק מהמומחים טענו כי הוא מתקשה ככל הנראה לעמוד מה שמסביר את הבמה שנבנתה במקום ואת ההעדרו של השליט מאירועי יום השנה להולדת סביו בהם היה נאלץ לעמוד שעה ארוכה.

חלק מהנוכחים בטקס נראים עם מסכות, אך קים עצמו אינו חבוש במסכה, ייתכן בשל רצונו להיראות כלא פגיע. לפי חלק מהטענות הסיבה להיעלמותו היה החשש כי יידבק בנגיף שבאופן רשמי לא פגע בצפון קוריאה אם כי ההערכות כי גם במדינה המסוגרת סובלים מהנגיף העולמי.

ברשת כבר מיהרו קונספירטורים לטעון, כי מדובר רק בכפיל של הדיקטטור, הם גם הכינו סדרות תמונות שמראות על הבדלים באוזן מתמונות ישנות, אך כמובן אין לכך כל הוכחה רצינית.

טראמפ התייחס בטוויטר לפרסום תמונותיו של שליט צפון קוריאה ואמר: "אני שמח לראות שהוא חזר וחש בטוב", כזכור, טען טראמפ כבר בשבוע שעבר כי הוא יודע מה מצבו של קים ג'ונג און אך אינו יכול להרחיב על כך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר