הקלות דרמטיות

הממשלה תדון: יותר לבקר את בני המשפחה

משרד הבריאות מגבש מסמך חדש שיקל במגבלות האישיות על האזרחים: מהשבוע יותר ביקור סבים וסבתות • בעוד כשבועיים יאפשרו חתונות עד 50משתתפים (חדשות, בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

משרד הבריאות מגבש מסמך חדש שיקל במגבלות האישיות על האזרחים: מהשבוע תותר ביקור סבים וסבתות. כמו כן, בעוד כשבועיים יבקשו להתיר חתונות עד חמישים משתתפים, כך גם הלוויות. הממשלה תדון במתווה החדש בישיבתה הקרובה.

על פי הדיווח של קרן מרציאנו מ'חדשות 12', : משרד הבריאות מתכנן הקלות משמעותיות בהגבלות האישיות. במסמך הקלות שגובש במשרד לקראת הדיון בממשלה נאמר שאפשר לבקר סבים וסבתות החל מהשבוע בכפוף לנוהל ביקורים.

כמו כן, על פי הדיווח, מפגשים חברתיים עד עשרה אנשים יתאפשרו מהשבוע הבא. חתונות ולוויות במקום פתוח החל מ 17.5 ועד חמישים משתתפים.

כפי שדווח מוקדם יותר, מגמת השיפור בהתפרצות נגיף ה'קורונה' נמשכת גם הבוקר עם אבחונם של 41 חולים חדשים, במהלך היממה האחרונה.

לפי נתוני משרד הבריאות, מספר הנדבקים עד כה בנגיף הקורונה בישראל עומד הבוקר על 16,193 חולים, מתוכם חולים כעת 6,329 בני אדם.

230 חולים נפטרו עד כה, מרביתם קשישים בעלי מחלות רקע.

103 חולים מאושפזים במצב קשה, מתוכם 82 מונשמים - מהם 4 מונשמים כרוניים וחמישה מונשמים המחוברים למכונת ה'אקמו'.

66 חולים במצב בינוני ו-6,160 חולים במצב קל - מהם, 141 מאושפזים בבתי החולים, 3,512 מטופלים בביתם, 1,591 בבתי המלון ו-916 ממתינים להחלטה בעניינם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר