איסור פרסום

דיווח: התפתחות בחקירת רצח בני הזוג כדורי

לאחר חודשים שהחקירה נכנסה למבוי סתום, נרשמה התפתחות בחקירת רצח בני הזוג כדורי בשכונת ארמון הנציב בירושלים • בית המשפט הוציא צו איסור פרסום (חדשות, ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
יהודה ותמר כדורי ז"ל (באדיבות המשפחה)

לאחר חודשים שהחקירה נכנסה למבוי סתום, נרשמה היום (ראשון) התפתחות בחקירת רצח בני הזוג כדורי בשכונת ארמון הנציב בירושלים.

על פי הדיווח של העיתונאי לירן תמרי מ'ידיעות ירושלים': "אחרי חודשים ארוכים ללא התקדמות בחקירה, בימים האחרונים נרשמה התפתחות בחקירת הרצח שאירע ב-2019 בשכונת ארמון הנציב. על כל פרט בנושא הטיל בית המשפט צו איסור פרסום עד ליום שני".

כזכור, האחרון שנעצר בחשד לרצח היה העבריין אלי אריש, ששוחרר והאשים את המשטרה ואומר כי המשטרה מתנכלת אליו ואל משפחתו סתם.

"אין לנו שום קשר או זכר למשפחת כדורי. הכל שטויות והבלים. הם שמים האזנות על הטלפונים ועל כל מילה שמזכירה משהו באו ועצרו. השופט שמע את ההקלטות והבין שאין שום קשר לשום דבר ושחרר מיד", אמר אריש.

"דוד (אחד העצורים ששוחררו ד.ה) היה לקוח של הרואה חשבון הזה ולכן חקרו את כל הלקוחות והוא אחד מהלקוחות, בשיחה עם ביתי אמרתי לה שאם הוא רצח אותם אז שימות בחוץ ולכן עצרו אותי", סיפר אריש.

הרצח המזעזע בוצע בשנה שעברה, כאשר בני הזוג נמצאו ללא רוח חיים בביתם שבשכונת ארמון הנציב בירושלים. עד כה המשטרה טרם הצליחה לעצור את החשודים במעשה.

כחודש לאחר הרצח, המשטרה עצרה קרוב משפחה של בני הזוג בחשד שהוא הרוצח. לבסוף הוא שוחרר. לאחר שחרורו הוא התבטא במהלך שיעור שמסר ואמר: "אני מודה לכל החברים היקרים שממש התקיים בנו 'ואנוכי עימו בצרה'. אומנם היינו במקומות ש'בגיא צלמוות – לא אירא רע כי אתה עמדי', אבל זכינו לחיזוק הגדול מעם ישראל, חיבוק הנפלא הזה, מי כעמך ישראל..".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר