"חשש מהתפרצות המונית"

המשטרה פשטה על ישיבת חדרה; שני חולים הוחזרו לביתם

המשטרה פשטה על ישיבת "כנסת יצחק" בחדרה, המזוהה עם 'הפלג', לאחר שהחלו ללמוד בישיבה בניגוד להנחיות ובמקום אותרו שני חולי קורונה. ראש העיר חושש מהתפרצות המונית (חרדים, בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
רבני ישיבת 'כנסת יצחק'. ארכיון (צילום: באדיובת המצלם)

חשיפת 'כיכר השבת': כוחות משטרה פשטו על ישיבת 'כנסת יצחק' בחדרה, המזוהה עם 'הפלג הירושלמי', שם החלו ללמוד בשבוע שעבר בניגוד להנחיות משרד הבריאות, ובימים האחרונים התגלו לפחות שני חולי קורונה בישיבה.

ל'כיכר השבת' נודע כי לאחר שבבדיקת המשטרה התברר כי במקום היו שני חולי קורונה שהוחזרו לביתם, הולחט לפי שעה כי הישיבה לא תיסגר.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', הישיבה החלה ללמוד ביום ראשון לפני כשבוע, אז הגיעו למתחם כ-200 בחורים לאחר שעברו בדיקת קורונה שיצאה שלילית.

ב'כאן' דווח כי מנהל הישיבה טען שקיבל אישור ממפקד משטרת חדרה לחזור לפעילות, אך ‏במשטרה טענו כי "בניגוד מוחלט לנטען, מפקד התחנה מעולם לא אישר את הפעילות של ישיבת 'כנסת יצחק' במתכונת המתוארת".

עוד נמסר מהמשטרה כי "אתמול בבוקר התקבל דיווח במשטרה אודות חשד להימצאות חולי קורונה, שוטרים שהוזעקו לישיבה ערכו בדיקה, בסיומה התברר ששני תלמידים חולים אכן הוחזרו לביתם".

במקביל, ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן דרש ממשרד הבריאות להתערב בעקבות התחלואה בישיבה. גנדלמן אמר כי הוא "חושש מהתפרצות המונית" בקרב תלמידי הישיבה והשלכה שעלולה להביא להתפרצות בקרב תושבי העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר