תיעוד משעשע

צפו: המנהיגים שהסתבכו עם חבישת מסכה

מסכות הפנים שהפכו בכל העולם לפריט חובה להגנה מפני נגיף הקורונה, מייצרות גם רגעים משעשעים כאשר המנהיגים מסתבכים מול המצלמות עם המסכות ורצועותיהן. צפו (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, מתוך טוויטר)

שר המשפטים הבלגי, קון ג'ינס, הובך השבוע כאשר במהלך ביקור בבית מלאכה לתפירת מסכות פנים הוא ניסה ללבוש את אחת המסכות אך הסתבך במיוחד לעיני המצלמות בצורה משעשעת למדי. הסרטונים שצולמו במקום הופצו ברחבי הרשת והפכו לוויראליים.

השר עצמו התייחס בבדיחות לעניין בדף הטוויטר שלו, כשהוא מצטט את הסופרת הנודעת ג'יי קיי רולינג שכתבה כי גם היא מסתבכת במיוחד כאשר עליה לבצע משימות טכניות לעיני המצלמה. "אני סופג את זה הפעם למען כל המסורבלים", כתב קון בהומור.

ברשת הופצו תיעודים נוספים גם של ראש ממשלת דרום אפריקה שהסתבך אף הוא במיוחד עם מסכת פנים בעת מסיבת עיתונאים בה ניסה "להסביר" כיצד ללבוש מסכה. גם הוא הפך את הנושא לבדיחה לאחר מכן כשהוא מראה בראיונות התקשורתיים שלו שוב ושוב כיצד ללבוש מסכה נכון.

ראש הממשלה הדרום אפריקאי

קרבן נוסף של מסכות הפנים או יותר נכון הרצועות שלהן, הוא נשיא ברזיל, ז'איר בולסנארו, שאף הוא הסתבך במסיבת עיתונאים עם מסכה שכזו.

בולסאנרו
  • תיעודים אלה מופצים ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר