פרסום ראשון

מסתמן: צפת תיסגר בל"ג בעומר בפני מי שלא גר בה

בשונה מל"ג בעומר בעבר, בו מילאו אלפי חרדים את רחובותיה של העיר צפת, השנה בשל סכנת הקורונה שוקל ראש העיר ברצינות לאסור כליל את הכניסה אליה למי שאינו מקומי (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אחד מ'מעמדי ההדלקות' בצפת (צילום ארכיון: נועם דהן - צפת )

פרסום ראשון: ראש עיריית צפת בוחן בחיוב לאסור את הכניסה לעירו בל"ג בעומר על כל מי שמתכוונים להגיע אליה מבחוץ כבכל שנה ביום זה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בימים האחרונים שוחח ראש העיר שוקי אוחנה עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן ועם מפקד משטרת צפת, ודן עמם בהיערכות למניעת הדבקה המונית בקורונה בשטח העיר הגלילית.

כידוע, ל"ג בעומר השנה יהיה שונה מאוד משנים קודמות, בהן הגיעו אלפי בני אדם לשהות בעיר צפת בימי ההילולה, ומשם המשיכו לציון הרשב"י במירון: השנה לא תותר העליה למירון, אלא לקבוצות מצומצמות, מסוכמות מראש.

כעת, על מנת לשמור על בריאות הציבור, בוחן כאמור ראש העיר צפת שוקי אוחנה את סוגיית הכניסה לעירו ביום ל"ג בעומר, ושוקל ברצינות לאפשר אותה אך ורק לתושבי המקומיים.

ראש העיר שוקי אוחנה (צילום: דוד כהן / ידיעון צפת)

בנוסף, וכחלק מההיערכות, נפגש אוחנה עם מפקד תחנת משטרת צפת שלומי הרצוג, שציין כי ביום ל"ג בעומר לא יותר המעבר בין היישובים צפת ומירון, וזאת כדי למנוע את סכנת ההדבקה.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אישר אוחנה את הפרטים, והוסיף: "העיר צפת שמחה לארח מדי שנה אלפים רבים של אורחים, שמגיעים ביום ל"ג בעומר והימים הסמוכים לו, כשהעיר מציעה להם מגוון רב של פעילויות. אולם השנה, בשל המגבלות החמורות, אנו פועלים בראש ובראשונה לשמור על בריאות הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר