אבא, לא ראינו את זה בא

לא תאמינו: איסוף בולים חזר לאופנה ויש לנו הוכחות

איסוף בולים נעשה פופולרי בקרב בני דור ה-Y. כן כן, אם גם לסבתא שלכם יש קופסת נעליים עם המוני בולים שמאוחסנת בבוידעם, הגיע הזמן להסיר את האבק שהצטבר מעליה ולהציץ פנימה (תרבות)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

דור ה-Y הם ילידי שנות ה-80 וה-90 המעודכנים בכל טרנד, בכל תחום: אוכל, דיאטות, כושר, טיפולים נפשיים, אופנה, עיצוב ועוד כהנה וכהנה - וממהרים ליישם אותו במהרה. בקיצור, מודרניים. אבל כשזה מגיע לתחביבים שלהם, ככל הנראה בני המילניום הם הרבה יותר מיושנים.

על פי מאמר שפורסם לאחרונה ב"גרדיאן", עיתון יומי בריטי, איסוף בולים נעשה פופולרי יותר ויותר בקרב דור ה-Y. איך זה יכול להיות, אתם שואלים? האם הם בכלל שולחים מכתבים? (ובכן, הם עושים זאת, גם אם לא לעתים קרובות.) והתשובה כנראה טמונה בזיקה שיש להם לנוסטלגיה, בשילוב עם הרצון לברוח מהחיים הדיגיטליים שלוחצים עליהם מכל כיוון.

נודה שהיינו ספקנים בתחילה שאכן מדובר במגמה של ממש, אך חיפוש מהיר באינסטגרם אחר ההאשטאג stampcollection# שמשמעותו אוסף בולים או philately# שמשמעותו בולאות, חשף בפנינו מאות אלפי פוסטים בנושא ומכיוון שאנו מניחים שסבתא שלכם אינה פעילה בפלטפורמת המדיה החברתית הזו, אנו יכולים רק להסיק שתחביב הרטרו הזה מצא קהל יעד חדש וצעיר יותר.

מאחר והזדקקנו להוכחה נוספת, פנינו לפורום המילניאלס האולטימטיבי, הלא הוא אפליקציית "טיקטוק". שם, בחיפוש אחר ההאשטאג "stamp#" שמשמעותו בול, מצאנו 27 מיליון תוצאות שנראות כמו סכום גבוה באופן בלתי אפשרי.

עבור כמה אספנים, מדובר רק במציאת בולים יפים למראה, בעוד שאחרים בוחרים הדפסים על סמך ערכם ההיסטורי או מוצאם הגאוגרפי ואחרים אוספים על סמך נושא כמו ציפורים, ספורט או אנשים מפורסמים.

מסוקרנים? למידע נוסף על התחלת איסוף בולים, חפשו ברשת. מהר מאד תמצאו את מבוקשכם. בהצלחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר