האירוע נגמר בשלום

'חלאקה' שכזו: הסב גזז שערות נכדו עם... "מזמרה"

הוריו של ילד שהגיע לגיל 3, שלא הסכימו לחסוך מסבו את גזיזת שערותיו, כמקובל, יצרו מזמרה ארוכה, וכך קיים הסב הנרגש טקס חלאק'ה שלא יישכח. האירוע, אם דאגתם, הסתיים ללא נפגעים (מעניין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ה'חלאקה' הייחודית (באדיבות המצלם)

זה קרה לפני ימים ספורים: פעוט שהגיע לגיל שלוש, זכה לטקס ה'חאלקה' המסורתי, בו כובד סבו באמצעות... 'מזמרה'.

עורכת 'וואלה! יהדות' אפרת פינקל, פרסמה בחשבון הטוויטר שלה תמונה שזכתה לאחר מכן לתפוצה ותגובות רבות, תחת הכותרת "גוזרים מרחוק. חלאקה בימי קורונה".

בתמונה, שצולמה בשכונת גני הדר החרדית, נראה אדם מבוגר המחזיק בידיו כעין מזמרה ארוכה, שסופה מגיע לשערותיו של ילד קטן העומד על גדר בנין, ולצדו הוריו ואחיו הנרגשים.

תושב המקום, ששוחח עם 'כיכר השבת', מתאר: "בשעות הערב המוקדמות, הבחנתי מחלון ביתי בשכן המבוגר המתגורר ממול, היורד למשפחתו שהמתינה לו ברחוב - כולם עטויי מסכות כנדרש".

"מתברר, כי אחד מהילדים במקום הגיע ל'גיל חלאקה', והוריו לא הסכימו לחסוך מסבו את גזיזת שערותיו, כמקובל, והביאו לשם כך מזמרה ארוכה. וכך קיים הסב הנרגש את הטקס הייחודי, ללא חשש הידבקות בקורונה".

חלאקה בימים כתיקונם (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

ציוץ התמונה המדוברת גרר אחריו תגובות רבות, רובן ציניות; "דקות לאחר האירוע" לצד תמונת אוזן קטועה, ו"הם עורכים גם בריתות ככה?..." - הן רק חלק מהן.

האירוע, מיותר לציין (או לא?) הסתיים בהצלחה, ולו בשל העובדה ה"זניחה" כי לא היתה זו מזמרה אמיתית, אלא שני מקלות מקושטים, אליהם חוברו מספריים קטנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר