פרסום ראשון

רימון ההלם על זיסי מרגליות: מח"ש סיימה לחקור, הפרקליטות תחליט

אחרי 14 ימים, סיימו במח"ש לחקור את אירוע זריקת רימון ההלם על הילדה הקטנה בשכונת מאה שערים, והעבירו את חומרי החקירה לפרקליטות, שם יקבלו החלטה בקרוב (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תיעוד זריקת הרימון (באדיבות יאיר לוי, 'פלורליסט')

פרסום ראשון: 14 ימים אחרי הגשת התלונה, במח"ש (המחלקה לחקירות שוטרים), סיימו לחקור את התלונה על זריקת רימון ההלם על הילדה זיסי מרגליות.

ל'כיכר השבת' נודע כי את החומרי החקירה העבירו לידי הפרקליטות, שם צפויים לקבל החלטה כבר בימים הקרובים, האם להעמיד את השוטר לדין או לסגור את התיק.

עו"ד יחיאל וינרוט, המייצג את הורי הילדה מסר ל'כיכר השבת': "ממצאי החקירה הועברו לבחינת הפרקליטות, והרושם הוא שהעניין מטופל ברצינות הראויה. נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות".

הילדה זיסי בראיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בראיון שהעניקה לכיכר השבת בזמנו סיפרה הילדה: "אני מרגישה מאד חלשה. הלכתי לשוק לקנות משהו ופתאום זרקו את הרימון וזה התפוצץ הייתי בתוך ענן העשן והרגשתי שאני נשרפת".

הילדה ששכבה פצועה בביתה לאחר ששוחררה מבית החולים אליו פונתה לאחר שנפגעה מהרימון, מספרת באידיש כשאביה מתרגם, "ברחתי שאנשים יעזרו לי. ברגעים הראשונים לא ראיתי כלום".

כאשר הילדה נשאלת מה היא רוצה להגיד לצופי הסרטון, אומר לה אביה לומר 50 פעם "אשרי יושבי ביתך", בלי לצחוק, ואז הוא החל כביכול לתרגם את דבריה ואומר: "השוטרים הרשעים לא באים למען הבריאות שלנו, אלא רק מצאו עילה להוציא את הזעם על החרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר