מתווה הקפסולות

תיעוד: כך פתחו את 'זמן קיץ' ב'יקירי ירושלים'

בזמן שרוב הישיבות הקטנות בציבור הספרדי טרם מצאו פתרון לפתיחת 'זמן קיץ' במגבלות 'מתווה הקפסולות', ישיבת 'יקירי ירושלים', בראשות הגר"י כהן, פתחה השבוע את ה'זמן' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הישיבה, הגר"י כהן (צילום: ד. מזרחי.)

בזמן שרוב הישיבות הקטנות הספרדיות טרם מצאו פתרון לפתיחת 'זמן קיץ' במגבלות 'מתווה הקפסולות', ישיבת 'יקירי ירושלים', בראשות הגאון רבי יהודה כהן, פתחה השבוע את ה'זמן'.

קמפוס הישיבה חולק למתחמים שונים, כאשר אל כל מתחם הוכנסה קבוצה של 17 בחורים עם 'מגיד שיעור' המיוחד רק להם, ובני הישיבה הוגים על תלמודם בשקידה לא רק בגמרא אלא גם 'סדר מוסר' ו'סדר הלכה'.

בית המדרש חולק אף הוא על ידי מחיצות הרמטיות וישובים בו 2 קבוצות, כאשר ראש הישיבה מוסר את שיעורו הקבוע לקבוצות בהפרדה מלאה.

בישיבה מדגישים כי ההנהלה מקפידה על כל כללי הבריאות כאשר המאבטח בכניסה לבניין מודד חום לכל הנכנס, והתלמידים מקפידים על שמירת מרחק זה מזה, וכך זוכים בני הישיבה לסדרים מלאים וטעינת המצברים הרוחניים מחד, ומאידך שמירה על בריאותם כנדרש.

אל הישיבה מגיעים בעת הזו תלמידים מירושלים, ביתר עילית, בית שמש, אלעד, קרית גת ואשדוד. לבחורים המתגוררים רחוק יותר, והקימה להם סניפים בהם יש קבוצה מתלמידי הישיבה כאשר הבחורים מתקבצים יחד ושומעים את השיעורים דרך מערכת הטלפונים החכמה. הרבנים להעלות את שיעוריהם בשיחות ועידה ושידור חי, כך שכל הסניפים שומעים באותה שעה את השיעורים ויכולים לשאול את שאלותיהם, כאשר לאחר השיעור ממשיכים הם בשיחה עם רבני הישיבה דרך הטלפון.

(צילום: ד. מזרחי; ארכיון, למצולמים אין קשר לכתבה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר