'לא לדון לכף חובה'

גרסת האמא: "לא שלחתי את הילד אחרי שחליתי בקורונה"

לאחר הדיווחים כי שלחה את בנה לבית הספר למרות שידעה כי היא חלתה ב'קורונה', שוטחת האמא בשיחה עם 'כיכר' את גירסתה, הודפת את הטענות ומסבירה לראשונה מה אירע מאז שחלתה (בארץ)

תמונת אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לתוכן הכתבה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בעקבות הדיווחים התקשורתיים על אמא חולת קורונה ששלחה את בנה לבית ספר ירושלמי וגרמה להכנסת חלק מהצוות והתלמידים לבידוד, שוטחת האמא לראשונה את גרסתה לאירוע, בשיחה עם 'כיכר השבת'.

בפתח השיחה מדגישה האם קודם כל כי בנה הוא ילד רגיל, הלומד בכיתת חינוך מיוחד רק בשל ליקוי למידה ממנו הוא סובל.

ביום שלישי, אחרי כמה ימים שילדתה סבלה מדלקת בשן, היא התעוררה עם חום גבוה. תחילה אמרו לה הרופאים כי זה לא קורונה, ולכן שלחה את שאר ילדיה למוסדות החינוך.

בהמשך שלחו אותה לבית החולים הדסה עין כרם, לשם הגיעה בשעות הצהריים. בגלל החום של הילדה, שמו אותם בחדר מבודד ועשו להם בדיקות קורונה.

רק בשעה 20:00, חזרה תשובה חיובית. מיד, בשלב זה, הכניסו את כל שאר בני המשפחה לבידוד ביתי. התשובה של האמא כי היא חולת קורונה, התקבלה רק למחרת, ביום רביעי.

לדבריה, באשר לילד שנשלח בפעם האחרונה לבית הספר ביום שלישי - רק ביום ראשון התקבלה תשובה חיובית כי גם הוא נשא של הנגיף - אחרי שכבר היה, כאמור, כמה ימים בבידוד ביתי.

"בחיים לא הייתי שולחת את הילד שלי ללימודים כשיש ספק שהוא חולה קורונה או אם אני הייתי יודעת שאני או מישהו מבני המשפחה נשא של הנגיף", אומרת האמא בשיחה עם 'כיכר השבת'.

לסיום היא מבקשת, פשוט לא לסמוך רק על דיווחים תקשורתיים. "למרות שלא יודעים במי מדובר, חשוב שלא לדון מיד אנשים לכף חובה - רק בגלל דיווחים חלקיים ומוטעים", היא מבקשת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר