בצל הקורונה

מסיכה, כפפות ועד 19 איש: הכללים החדשים לעריכת ברית

'כיכר השבת' עם ההגבלות החדשות הנדרשות בעת עריכת ברית מילה בתוך שטח סגור, בהשתתפות 19 אנשים בלבד; האחריות על מארגן האירוע ומפעיל המקום והאוכל - רק מבעל רישיון עסק (חדשות)

ברית מילה. אילוסטרציה (צילום: Mendy Hechtman/Flash90)

פרסום ראשון ב'כיכר השבת': לאחר אישור התקנות המאפשרות עריכת ברית מילה בתוך מבנה סגור בהשתתפות 19 אנשים, אלו התנאים של משרד הבריאות הנדרשים לקיום הברית בצל הקורונה.

ראשית לכל, הם מדגישים כי האחריות לקיום הנחיות אלו חלה על מארגן האירוע ועל מפעיל המקום שבו נערך האירוע, או, אם האירוע נערך בבית פרטי, על בעליו.

האירוע יתקיים בהשתתפות של עד 19 איש, ובכללם התינוק, המוהל ואנשי תפעול - ויש לוודאות כי המשתתפים אינם בקבוצת סיכון גבוה.

עוד מדגישים במשרד הבריאות כי יש לוודא שהאוכל לסעודת המצווה המוזמן מבית אוכל או קייטרינג יהיה בעל רישיון עסק מטעם משרד הבריאות.

לגבי ברית המילה, מבהירים במשרד הבריאות כי יש לבצע סטריליזציה של הכלים, על המוהל לחבוש כפפות סטריליות וחד פעמיו, ולעטות מסכה משך כל זמן הטקס.

ברית בסיביר דרך הזום: האחים הקטנים היו "קוואטער" (צילום: באדיבות המשפחה)

מי שאינו מכובד בכיבוד כלשהו במהלך הברית, כמו לדוגמה סנדקאות, אמירת הברכות וכדומה, יקפיד על שמירת מרחק של 2 מטר בין אדם לחבירו, כפי ההנחיות.

לסיום הוסיפו כי "מבנה אשר בו 2 קומות נפרדות (בעלות כניסות נפרדות) המאפשרות צפייה בטקס, יאפשר השתתפות של 19 משתתפים בכל קומה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר