צפו באזהרה

בני אלבז מתריע: ביל גייטס יוביל עוד שואה

הזמר פרסם סרטון בו הוא מזהיר את תושבי מדינת ישראל לא להכניס לתוך הגוף את הצ'יף שיודיע אם אתם חולים בקורונה: "המהפכה של הקורונה זה רק ההתחלה; מיליונים ימותו" (ארץ)

(צילום: מתוך פייסבוק)

הזמר בני אלבז, העלה סרטון בו הוא פותח ב"הודעה מאוד חשובה לכל אזרחי מדינת ישראל. הודעה מסוכנת", ומתריע מפני צ'יפ שמנסים להכניס לתוך הגוף של האנשים.

"כל מי שמדבר איתכם בנושא הכנסת צ'יפס לגופו של האדם על מנת לדעת אם יש לו או אין לו קורונה - זה אחד הדברים המסוכנים ביותר ואני יודע כמה וכמה סודות שכרגע אני לא יכול לדבר עליהם".

אלבז ממשיך: "אתן לכם רק דוגמה קטנה. האזרחים במדינת ישראל יהיו נשלטים על ידי ביל גייטס, המומחה הגדול ביותר בעולם איך לעשות כסף על חשבון הציבור ועל חשבון הבריאות של הציבור".

"בכל אופן, ביל גייטס הוא האדם החשוד ביותר בנושא הקורונה. הוא אחד האנשים הכי מסוכנים שנראה כאדם לטובת האנושות והבריאה בכלל".

לדבריו, "תזכרו טוב העניין של הצ'יפס הזה להחדיר אותו לגופו של הבן אדם, זה מערכת שיכולה להשתלט על כל בן אדם ולהכריע את גורלו מתי שרק הם רוצים".

"אדם שיש לו את הצ'יפס הזה בגוף, והם מכריחים אותו לפי החוק תדעו לכם שזה האסון הגדול ביותר והשואה הגדולה ביותר. ראו הוזהרתם שלא לתת בשום פנים ואופן שהצ'יפ הזה ייכנס לכם לגוף".

בהמשך דבריו התריע כי "המהפכה של הקורונה זה רק ההתחלה. עם הצ'יפ הזה, מיליונים ימותו. וזו תהיה מה שאתם רואים בסרטים, ואני מדבר על פי ידיעה ויש להיזהר".

בני אלבז הסביר, "כרגע אני לא יכול לומר שום דבר כי אני יאמר את מה שאני יכול לומר, מישהו יכול לעשות לי דברים לא נעימים".

"אני פונה לכל אזרחי מדינת ישראל להיזהר זהירות רבה ולא לתת בשום פנים ואופן, גם לא לילד שלכם ולא לסבתא שלכם, שלא יובילו אותנו עוד פעם לשואה ואל המשרפות. תזכרו: זאת שואה מסוכנת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר