חוזרים לשגרה

בסלונים חוזרים לשגרה: 'טיש' מצומצם בהרשמה מראש

שמחה גדולה בקרב חסידי סלונים לאחר שלראשונה מזה כמה שבועות, הוחלט בחסידות כי האדמו"ר יחזור לערוך את שולחנו בשבתות ע"פ ההנחיות של משרד הבריאות (חסידים ואנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרבי מסלונים (צילום: פלאש 90)

שמחה גדולה בקרב חסידי סלונים לאחר שלראשונה מזה כמה שבועות, הוחלט בחסידות כי האדמו"ר יחזור לערוך את שולחנו בשבתות ע"פ ההנחיות של משרד הבריאות.

בחסידות הוחלט לערוך את ה'טישים' ברחב בית המדרש ברחוב סלנט בשכונת מאה שערים בירושלים, תוך כדי חלוקה של רחבת בית הכנסת למתחמים נפרדים, זאת כדי שהחסידים ישהו במרחק בטוח מהרבי, וגם בינם לבין עצמם.

במודעה מיוחדת שהוציאו בחסידות נכתב, כי על מנת שכולם יוכלו להשתתף ב'טישים' תתקיים הרשמה לפי סדר א' - ב', לתפילות ולטישים בנפרד, כשלטובת האברכים הצעירים עד 5 שנים מהחתונה, יוקצה מקום מיוחד.

עוד נכתב, כי ההסדר המיוחד מיועד בראש ובראשונה לאברכים שאינם מתגוררים מחוץ לעיר ירושלים, וכי אלו שמגיעים לשהות אצל ההורים לשבת, יכולים להירשם גם כן ולקבל מקום ב'טיש' לפי העניין, ובהתאם לזמן.

יצויין כי לפני מספר שבועות הוחלט בסלונים לחזור להתפלל במניין יחד עם הרבי, כשזהותם של המתפללים מתבצע לפי הרשמה והגרלה שנערכת מראש.

האברכים שעלו בגורל נקראים להגיע אל בית המדרש ותוך שמירת מרחק, בהתאם להנחיות, מתפללים את תפילות השבת יחד עם האדמו"ר ששוהה במתחם נפרד בתוך בית המדרש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר