פרסום ראשון

ההסבר של ישראל פרוש למינוי השנוי במחלוקת

לאחר שיו"ר 'דגל התורה', אבי שטרן, מונה ליו"ר ועדת תכנון ובניה בעיר אלעד, בניגוד להסכם עם ש"ס, ראש העיר ישראל פרוש מסביר את הצעד וחושף את מה שהיה ידוע בעיר (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ישראל פרוש (צילום: Aharon Krohn/Flash90)

הסערה בעיר אלעד לא פוסקת: בימים האחרונים התלהטו הרוחות לאחר שאבי שטרן, יו"ר דגל התורה בעיר, קיבל את תפקיד יו"ר וועדת תכנון ובניה, תפקיד שעל פי ההסכם הקואליציוני הובטח לש"ס.

כעת, מייל פנימי שנשלח ותוכנו הגיע לידי 'כיכר השבת' חושף באופן גלוי את מה שהיה ידוע לכל. לפיו הנציג הרשמי של דגל התורה אבי שטרן פעל בבחירות המקומיות נגד המועמד של המפלגה יצחק פינדרוס.

במייל ששלח יו"ר ש"ס באלעד יהודה בוטבול לחבריו הוא כתב: "ראש העיר דיבר עם חברי סיעת ש"ס ובהתנצלותו על המהלך במחלקת הנדסה לטובת אבי שטרן".

עוד הוסיף בוטבול לחבריו כי ראש העיר ישראל פרוש "אמר בפירוש אבי שטרן נלחם בשבילי בבחירות".

המתיחות בין דגל התורה הארצית לדגל התורה המקומית החלה עוד בעת הבחירות לראשות העיר, אז דגל התורה סירבה לתמוך בישראל פרוש לראשות העיר. למרות זאת, ולאחר שיצחק פינדרוס נכשל מהתמודדות לראשות, נציגי דגל התורה בעירייה אבי שטרן ומשה ברדוגו התנהלו באופן עצמאי תוך שהם תומכים בישראל פרוש.

בהסכם הקואליציוני בין ש"ס לדגל התורה נכתב כי ש"ס תהיה זו שתבחר את התפקיד ראשונה, כמו כן סוכם שהתפקיד הבכיר – וועדת תכנון ובניה תינתן לש"ס ולא לדגל התורה המקומית שאינה כפופה להנהגה הארצית.

אלא שבאופן מפתיע, החליט ראש העיר ישראל פרוש להעניק את תפקיד יו"ר תכנון ובניה שהיה אמור להיות בידי ש"ס לאבי שטרן מדגל התורה.

גורם בש"ס טוען בשיחה עם 'כיכר השבת' כי בתקופה האחרונה היחסים בין יו"ר ש"ס יהודה בוטבול לראש העיר עלו על שרטון ובשל כך פרוש החליט לתת את הוועדה הנחשקת תכנון ובניה לאבי שטרן יו"ר דגל התורה בעירייה.

משלכת ראש העיר ישראל פרוש נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "כמו שלא התייחסנו עד עכשיו, נמשיך לא להתייחס לרכילויות לא נכונות, וקוראים לכולם להמשיך לעבוד יחד למען תושבי אלעד ועתיד העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר