היום הראשון

שיעור נמוך בהגעת הילדים החרדים לגנים

במשרד החינוך מסכמים את היום הראשון לחזרת הילדים לגנים • מהנתונים עולה כי 60% מההורים שלחו את הילדים לגנים • במגזר החרדי נרשם שיעור נמוך יותר • כל הפרטים (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ארכיון. למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה (צילום: נתי שוחט / פלאש 90.)

הבוקר (ראשון) נפתחו גני הילדים בכל הרשויות, והחלו לחזור לשגרה הדרגתית. כ-22,000 מנהלות ומנהלים גנים, ועוד כ-22,000 סייעות, קיבלו את קבוצות א' של כ- 250,000 ילדים הגנים. במשרד החינוך מציינים כי 60% מההורים שלחו את ילדיהם לגנים ואילו במגזר החרדים נרשם שיעור נמוך יותר.

במשרד ציינו כיעד עתה יותר ממיליון תלמידים הותרו להגיע בשערי בתי הספר והגנים. המשרד ימשיך לגבש עם המטה והמחוזות עבודה מקיפה כדי להיערך לכל אחד מהשלבים הבאים, ובכלל זה גיבוש המענים שיש לתת לתלמידים בכיתות ד-י.

שר החינוך רפי פרץ: אמר: "בשורה גדולה למערכת החינוך, לתלמידים, להורים ולמשק כולו. גני הילדים שבו לפעילות הדרגתית ומבוקרת, על מנת לחזור לשגרה תקינה וכן לאפשר למשק בישראל להיפתח בצורה נרחבת ויעילה יותר. עמלנו רבות להוציא את המהלך לפועל ויש לשמור על ההנחיות כפי שהן בכדי לייצר מצב בו הילדים נשמרים הן במהלך יום הלימודים והן בשעות הצהריים.

"בריאותם ובריאות הציבור חשובה יותר מכל דבר אחר והירתמות כלל ההורים חשובה. אין לי ספק כי פתיחת הגנים תעזור למדינה כולה בחזרה ההדרגתית לשגרה ולמשק כולו להתאזן מחדש".

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב": "התמודדות מערכת החינוך עם משבר הקורונה, בתקופה האחרונה, הוכיחה את חוסנה, את עוצמתה, ואת יכולתה לתפקד באופן מיטבי, בתנאים קשים; תנאים בהם לא התנסינו מעולם. התחלנו להניע חלק מהמערכת, ואנחנו פועלים להמשיך ולהניע קדימה את חלקיה האחרים.

"לצד הליווי שאנחנו נותנים לגני הילדים ולכיתות א-ג, פנינו נשואות למענים שיש לתת לשכבות הגיל הגבוהות יותר, ד-י".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר