הח"כית זועמת. צפו

שקד: אחת הסיבות להישארותנו בחוץ - הוועדה למינוי דיינים

חברת הכנסת איילת שקד מנתה את העובדה שראשות הוועדה למינוי דיינים הועברה לש"ס, בניגוד לעבר, כדוגמה להתנהלות הליכוד שהובילה את סיעתה לאופוזיציה. צפו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
איילת זועמת (צילום: י.ג.)

ח"כ ‏איילת שקד ממפלגת ימינה זועמת על התנהלות הליכוד במו"מ מולם, והאשימה אותו בהענקת תופינים לש"ס על חשבונם, כחלק מהסיבות להישארות המפלגה באופוזיציה.

"הוועדה למינוי דיינים הועברה לידיים של ש"ס, מבלי לעדכן אותנו, בעוד בפעם שעברה סוכם שיעמוד שר נייטרלי בראשות הוועדה. זה נראה לכם נורמלי?", הסבירה חברת הכנסת לכלי התקשורת.

בישיבת סיעת ימינה שהתקיימה בשעה האחרונה (ראשון) בכנסת השתתפו ששת חברי הכנסת של המפלגה הדתית-לאומית, שהביעו הזדהות עם המהלך לישיבה באופוזיציה, ואף התחייבו לפי הדיווחים לא לערוק ולהצטרף לקואליציה כח"כ בודד.

יו"ר ימינה השר נפתלי בנט, שפתח את הישיבה, אמר בתוך דבריו: "נתניהו יסתכל על היום הזה, כיום שבו הוא עשה את הטעות הכי הגדולה שלו".

ישיבת סיעת ימינה, היום (באדיבות המצלם)

ח"כ איילת שקד הוסיפיה: "בשנת 2006 הצטרפתי לנתניהו, עם 12 מנדטים של הליכוד באופוזיציה, ובעקבות מלחמת לבנון השנייה הוא הפך לראש ממשלה. אמנם אנחנו בחולשה ולא רוצים אותנו, אבל למדתי מנתניהו שאסור לוותר".

"אין צורך בשלוש מפלגות באופוזיציה. זה בעוכרינו. צריך להתאחד למפלגה אחת, עם מהלך מהיר של מפקד גדול", העירה שקד.

היא גילתה: "אני חשבתי שנתניהו ירצה לשמר את הגוש שהביא אותו עד הלום, לי לקח יותר זמן להבין שהוא פשוט רוצה אותנו בחוץ".

"הוא אפילו לא קרא לנו למו"מ, ולא ישב איתנו בחדר. המציאות היא, שהוא החליט לפרק את הגוש, וזו הוכחה שכנראה נתניהו רואה את הסוף", לא הסתירה שקד את אכזבתה.

שורת הסיכום שיצאה מחברי 'ימינה', מלבד כאמור ההתחייבות להישאר יחדיו מול נתניהו, היתה קרבית מתמיד: "יידע נתניהו, שמי שמפקיר שותפים נאמנים כאשר הוא בימים טובים, לא ימצא אותם לצידו בימים סגריריים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר