בעקבות הקורונה

שר האוצר היהודי של אוסטרליה קיבל איומים על חייו

שר האוצר היהודי של אוסטרליה ג'וש (יהושע) פריידנברג החל להסתובב עם מאבטחים בעקבות איומים על חייו שקיבל לאור המשבר הכלכלי שפוקד את המדינה בעקבות הקורונה (בעולם, חדשות)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
(צילום: מתוך האתר הרשמי)

בעקבות משבר הקורונה במדינה: שר האוצר היהודי של אוסטרליה הזדקק לאבטחה צמודה בכל שעות היממה.

שר האוצר היהודי של מדינת אוסטרליה ג'וש (יהושע) פריידנברג, החל להיות מאובטח בימים האחרונים ע"י המשטרה בעקבות איומים על חייו שקיבל לאור המשבר הכלכלי שפוקד את המדינה בעקבות הקורונה.

בד"כ, רק ראש הממשלה וראש האופוזיציה במהלך קמפיין הבחירות מקבלים אבטחה צמודה לאור חשיבותם, וזו הפעם הראשונה ששר אוצר מקבל אבטחה צמודה, אך צעד חריג זה ננקט אחרי איומים שונים שקיבל שר האוצר היהודי.

ההערכות הן כי האיומים מגיעים סביב כעס של עובדים שאינם זכאים לקבל מענק בעקבות הוצאתם לחופשה כפויה אם אלו לא מועסקים תחת המעסיק למשך שנה לפחות. כשש מיליון עובדים אינם נופלים תחת קטגוריה זו, ולכן משם מגיעים ככל הנראה האיומים.

פריידנברג התייחס לאיומים על חייו בתקשורת ואמר כי אכן זה אולי "לא נעים לקבל איומים, אך חשוב לזכור כי יש לי גם עבודה לבצע".

"אזרחים רבים נושאים את עיניהם לחזרתו של המשק לפעולה, תוך הבטחת שמירת הנחיות הבריאות", הסיף פריידנברג. "וזה מה שאני, יחד עם ראש הממשלה וחבריי מכל קצוות הקשת הפוליטית, עושים ופועלים בימים אלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר