פרסום ראשון

עוד ניפגש: הסדרה שתקרב בין חרדים לחילונים

5 חילונים עזבו את הכל, משפחה, עבודה - ונכנסו לחיים חרדים, בצמוד לחרדים ובסביבה חרדית, למשך תשעה ימים ברצף. הסדרה החדשה שרוצה לקרב בין חרדים וחילונים (מדיה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אורי ואוהד (צילום: עזריאל משה)

פרסום ראשון ב'כיכר השבת': שני יוצרי טלוויזיה בכירים בישראל, חוזרים בתשובה, עבדו במשך שנתיים על סדרה שעד כה מעולם לא צולמה. 5 חילונים עזבו את הכל, משפחה, עבודה - ונכנסו לחיים חרדים, בצמוד לחרדים ובסביבה חרדית, למשך תשעה ימים ברצף.

התוצאות מרגשות ומפתיעות, והתקווה של יוצרי הסדרה היא, שבפעם הראשונה, יוכל הציבור הכללי בישראל, להכיר מקרוב את החרדים עצמם, חייהם, משפחותיהם - בלי פילטרים וכותרות מסיתות.

מדובר בסדרה בשם 'עוד ניפגש' שתעלה בקרוב ב'כאן 11', עליה עמלו אורי גרודר ואוהד גלעוז שכאמור חזרו בתשובה לפני מספר שנים - לשניים רקורד ארוך ומכובד של יצירות בטלוויזיה, סדרות, הפקות ותכנים שהתפרסמו בישראל והפכו לתוכניות פופולאריות.

כעת כתבו, יצרו וצילמו באיחוד כוחות עם אלעד קופרמן, מפיק הטי. וי. הגדול בישראל, שהתקרב בשנים האחרונות לדת והתחזק גם הוא - ובעבודה מאומצת הצליחו להביא סדרה שעד כה לא צולמה בישראל.

מדובר על 5 סיפורים אמיתיים של חילונים שבן משפחתם חזר בתשובה, ובעקבות כך נותק עמו הקשר. כדי לחבר מחדש, הסכימו ה-5 להכנס להליך של 9 ימים, בו הם חיים במאה שערים, ובמהלך היום, מתלווים לאישיות חרדית. לצדם, נבחרו חמישה 'שליחי מצווה' חרדים, שהסכימו ללוות אותם, להצטלם ולחשוף את חייהם.

אלעד קופרמן (צילום: רונן אקרמן)

יצוין כי כל המשתתפים בסדרה אמיתיים ולא שחקנים. הסדרה המוגדרת 'דוקו-ריאליטי' צולמה בזמן אמת, ללא התערבות חיצונית ומשקפת את הדברים כפי שהתרחשו אחד לאחד.

חלק מהמקומות בהם צולמה הסדרה: ישיבת 'אור החיים', ישיבת 'חוט של חסד', חסידות ביאלה, בית מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, בית כנסת הגר"א, בבתי החרדים וכמובן בעוד שורת מקומות חרדים.

בימים הראשונים נאסרה שיחה בין החילוני לחרדי, וכך ימי 'השתיקה' הופכים למתח ודרמה גדולה, שבהמשך מביאה להתפתחויות שלא ייאמנו.

מי שליווה את הסדרה בשנה האחרונה בייעוץ תוכן, לוקיישנים וסקאוטינג הוא מני גירא-שורץ, שבימי קורונה אלו משמש כיועץ למטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות.

גירא אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "אחרי התקופה הקשה שעברנו פה, בימי הקורונה, עם כל הכותרות נגד חרדים, אני מאמין מתפלל ומקווה, שהסדרה הזו, שנעשתה ביושר ואמת - תביא לאיחוי וחיבור קרעים, ובעיקר סוף סוף להבנה בין המגזרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר