הקלה נוספת

מיום שישי: התחבורה הציבורית שבה לפעול בסוף שבוע

פעילות התחבורה הציבורית תחודש בסוף השבוע הקרוב, כשקווי האוטובוס העירוניים יחזרו לפעול בימי שישי ובמוצאי השבת • לא ניתן לשלם או להטעין רב-קו אצל הנהג (חדשות)

(צילום: שאטרסטוק)

פעילות התחבורה הציבורית תחודש בסוף השבוע הקרוב, כשקווי האוטובוס העירוניים יחזרו לפעול בימי שישי ובמוצאי השבת.

ברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה נקבע כי קווי התחבורה הציבורית העירונית שפועלים במהלך ימי השבוע ימשיכו את פעילותם גם בסופי השבוע. אך לא תחודש פעילות של קווים שפעילותם הופסקה.

ברשות הארצית לתחבורה ציבורית פועלים לספק את דרישות הציבור לשימוש בתחבורה הציבורית במגבלת מספר הנוסעים. בפני הרשות הארצית לתחבורה ציבורית עומד אתגר למקסם את השירות לצבור כשמספר הנהגים והאוטובוסים מוגבל והדרישה לשימוש בתחבורה הציבורית גדלה בכל יום.

ברשות הארצית לתחבורה ציבורית קוראים לציבור הנוסעים לשמור על ההנחיות, להקפיד לחבוש מסיכה במהלך הנסיעה, לא לנסוע אם אתם סובלים מתסמיני קורונה. שימו לב כי לא ניתן לשלם במזומן או להטעין את הרב-קו אצל הנהג.

כזכור, שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ' הודיע על הפרדה פיזית בין הנהגים לנוסעים בתחבורה הציבורית. "אחרי הרבה מאד חודשי הכנה ובדחיפה של אילוצי הקורונה, סיכמתי אמש עם האוצר על התקנת תאי נהגים בתחבורה הציבורית והפרדה בין הנהג לנוסע", הודיע השר.

"התאים ישמרו על בריאות הנהגים, בטחון הנוסעים, והשקט הנפשי והריכוז של הנהג בנהיגה ובכביש, וממילא ושלנו האזרחים", אמר סמוטריץ'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר