5 נעצרו

המשטרה פיזרה הדלקות ועצרה כמה חוגגים

מהמשטרה נמסר כי החל מתחילת ל"ג בעומר נרשמו מספר אירועים חריגים של הדלקת מדורות והפרות של התקנות שטופלו ע״י המשטרה באמצעות אכיפה ואף מעצרים (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר כי במהלך היממה החולפת נרשמו מספר אירועים חריגים של הדלקת מדורות והפרות של התקנות שטופלו ע״י המשטרה באמצעות אכיפה ופיזור ההתקהלויות.

במירון: במסגרת היערכות נרחבת של המשטרה באזור, אותרו והורחקו עשרות אזרחים בלתי מורשים שניסו להיכנס למתחם קבר הרשב״י בניגוד לתקנות, זאת דרך השטח הפתוח, תוואי נחל עמוד והישובים הסמוכים וכן חולקו דו״חות בגין הפרות של התקנות. גם לאחר סיום ההדלקות הלילה, המשטרה ממשיכה בהיערכות מוגברת באזור לצורך אכיפת התקנות.

במודיעין עילית: התקבל דיווח במשטרה על הדלקת מדורה והתקהלות של כ-40 איש בניגוד לתקנות. כשכוח משטרה שהגיע למקום על מנת לפזר את ההתקהלות, הוא נתקל בידוי אבנים ובעת שפוזרה ההתקהלות נעצר חשוד.

בירושלים: בשכונת מאה שערים התקבלו במהלך הלילה עשרות דיווחים אודות הדלקות מדורות בשכונה. כוחות המשטרה פעלו בשכונה לפיזור התקהלויות המוניות אסורות וכיבוי מדורות.

בבית שמש: התקבל דיווח על הדלקת מדורה במרפסת דירה הנמצאת בבניין מגורים בעיר. כוחות משטרה שהגיעו למקום פעלו לכבות את המדורה יחד עם כוחות הכיבוי וההצלה.

בבני ברק: התקבלו הלילה דיווחים במוקד 100 של המשטרה על 13 מדורות שהודלקו ברחבי העיר. המדורות כובו וההתקהלויות סביבן פוזרו ע״י המשטרה. במהלך הפעילות עוכבו לחקירה 4 חשודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר