האור בקצה המנהרה

3 יתרונות מעודדים שיש ללידה בזמן קורונה

למרות האתגרים הרבים שנלווים להריון ולידה בתקופה זו, הורים לעתיד יכולים להתנחם, כי במובנים מסוימים, זהו זמן אידאלי לקבל את פניו של תינוק חדש, בשל שלוש הסיבות הבאות (הריון ולידה)

(צילום: שאטרסטוק)

מגיפת הקורונה מציבה בפני הורים מצפים אתגרים מיוחדים: מההריון עצמו ועד הלידה וההתאוששות שבאה אחריה. יתכן שאורחים ותומכים נוספים כמו דולות יוצאים מהתמונה ותקופת ההחלמה לאחר הבאת החיים לעולם מרתיעה במיוחד כשאין נוכחות תומכת של בני משפחה וחברים.

למרות התמודדות עם קשיים אלו, הורים לעתיד יכולים להתנחם בידיעה שיש יתרונות בהריון ולידה שמתרחשים במהלך התקופה המאתגרת הזו. במובנים מסוימים, זהו זמן אידאלי לקבל את פניו של תינוק חדש, בשל שלוש הסיבות הבאות:

1. ההימצאות בבית מאפשרת להתכונן ולהחלים טוב יותר

לקיחת זמן לנוח ולהתאושש לאחר לידה היא הכרחית, אבל לא תמיד מתאפשרת בזמן של חיי שגרה. כשיש מחויבויות סוציאליות, טלפונים מהעבודה והתרגשות של בני משפחה וחברים שרוצים לראות את התינוק החדש, יולדות יכולות להרגיש שהן מתקשות פשוט לשכב במיטה עם רגל על רגל ולתת מזור לכאביהן.

היופי בשהייה בבית הוא שכבר נשארים בו בכל מקרה. יש זמן רב בלוח הזמנים להכנת חדר הילדים והצרכים של התינוק ואחרי הלידה ניתן לנוח בבית בלי לחוש בלחץ ללכת לשום מקום או להסתובב בחוץ.

כמובן שהמצב שונה עבור אם שיש לה ילדים גדולים יותר וילוד חדש: הרבה יותר קשה לנוח, גם כשלא צריך לעזוב את הבית, אם יש גם ילדים אחרים שזקוקים לטיפול ותשומת לב. במצב כזה, יתכן שתצטרכו לערוך מספר תכניות גיבוי לטיפול בילדים הגדולים במהלך הלידה. עם זאת, עדיין יש יתרון בכך שאין צורך להסיע את הילדים לבית ספר ולפעילויות. במיוחד בהיעדרם של אנשים תומכים אחרים, לבעלים יש הזדמנות מצוינת לטפל בנשותיהם במהלך תקופה זו ולהבטיח שיהיה להן זמן ומרחב מספקים להתאושש.

2. תינוק חדש הוא הסחת דעת מעולה

החדשות יכולות להעיק בימים אלו, אבל קשה להיגמל מצריכתן. אין הפרעה טובה או מתוקה יותר בזמן הזה מאשר תינוק חדש. כשיולדת מרגישה חרדה, היא יכולה לעצור ולנשק את הלחיים הקטנות של הבייבי שלה ולהריח את ראשו. אח, רק המחשבה על כך גורמת להרגיש טוב יותר.

3. תינוק חדש מביא תקווה ושמחה לאחרים

תינוק הוא תמיד סימן משמח לתקווה והסימן הזה של חיים חדשים נחוץ במיוחד בתקופה זו שבה נראה כי החדשות מלאות בעדכונים על מחלות ומוות. החברים והמשפחה שלכם ישתתפו בשמחתכם, אפילו מרחוק והאמת היא שכולנו נוכל ליהנות מקצת חדשות טובות ברגעים אלו והגעה של תינוק לאוויר העולם היא ללא ספק החדשות המאושרות מכולן. כל מי שרואה את הקטן שלכם ירגיש מבורך, עם ההבטחה לעתיד מלא תקווה שתינוקות מביאים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר