תיעוד

בהרים: המשטרה עצרה מסתננים להר מירון

כוחות משמר הגבול שנפרסו בהרים הסמוכים לציון הרשב"י במירון, בכדי למנוע כניסה לא חוקית להר, זיהו עשרות קיצוניים שניסו להסתנן לשטח מירון. חלקם אף נאלצו לחילוץ (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי משטרת ישראל ושוטרי משמר הגבול הערוכים במירון וסביבותיו במטרה למנוע התקהלויות והגעה של המונים לאתר עיכבו הבוקר (שלישי) 160 חוגגים לא מאושרים שניסו להגיעה בשתי דבוקות לישוב דרך "דרך בורמה" שהינה שביל לא סלול המוביל לישוב. שוטרי משמר הגבול החזירו את החוגגים לאחור.

כמו כן, במשטרה מדווחים כי אתמול במהלך היום והערב מנעו שוטרי משטרת ישראל ושוטרי משמר הגבול הגעה של עשרות רבות של חוגגים לא מורשים שניסו להגיע לישוב רגלית וברכב, מישובים סמוכים, ומלינות בשטח באוהלים ומערות.

החשודים בהפרת התקנות לשעת חירום, תושבי בני ברק וירושלים, עוכבו וחלקם נקנסו.

יחידת החילוץ גליל כרמל של משטרת ישראל אף נדרשה לחלץ חמשה צעירים שהלכו לאיבוד בשטח בדרכם לישוב מבית ג'אן לישוב מירון באיזור הר הילל.

החמשה איבדו את דרכם, נכנסו לסבך ולא הצליחו להתקדם, הם אותרו במהלך הלילה לאחר 5 שעות של חיפושים על ידי כוחות החילוץ של משטרת ישראל והועברו לטיפול מד"א.

בנוסף, חולץ אזרח שהלך לאיבוד בשטח בנחל מירון בדרכו מצפת לישוב מירון.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל שבה ומבקשת מהציבור, נהגו באחריות ושימרו על בריאותכם ובריאות הסובבים אתכם, סביב הישוב פזורים מאות שוטרים ושוטרי מג"ב שימנעו כל ניסיון להגעה לישוב תוך הפרת התקנות. לשוטרים הוקנו סמכויות מיוחדות להרחקת מפירי התקנות, והקנס בגין הפרתם הוא 1000 ש"ח להפרה. אל תתחכמו, המנעו מהתעמתות עם השוטרים ומקנסות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר