עידן חדש

שר הדתות הבא ימונה ליו"ר הוועדה למינוי דיינים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, הגיעו להסכמה כי ראשות הוועדה למינוי דיינים תעבור לידי ש"ס ומי שיכהן בתפקיד יהיה הח"כ שיכהן כשר הדתות (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ונתניהו. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, הגיעו אמש (שני) להסכמה כי ראשות הוועדה למינוי דיינים תעבור לידי ש"ס ומי שיכהן בתפקיד יהיה הח"כ שיכהן כשר לשירותי דת, כך נודע ל'כיכר השבת'.

במהלך השבוע האחרון התקיימו דיונים סביב ראשות הוועדה למינוי דיינים, תפקיד חשוב בקרב המפלגות החרדיות והציונות הדתית. בשנים האחרונות השר יובל שטייניץ החזיק בתפקיד.

אתמול נפלה ההחלטה כי ש"ס תקבל את ראשות הוועדה ומי שיכהן בתפקיד יהיה מי שיקבל את תיק המשרד לשירותי דת. טרם ברור האם דרעי עצמו יקבל את תיק הדתות ויעמוד בראשות הוועדה או ח"כ אחר במפלגה.

בתוך כך,ראש הממשלה והשר דרעי, שוחחו הבוקר עם הרב חיים דרוקמן, ממנהיגי הציונות הדתית. בשיחה עלה הרכב הממשלה המסתמן. ראש הממשלה נתניהו והשר דרעי הבטיחו לרב דרוקמן שייצוג הציונות הדתית בוועדה למינוי דיינים לא יפגע בכל הרכב שבו תוקם הממשלה.

כזכור, ח"כ איילת שקד תקפה את הכוונה להעביר לש"ס את ראשות הוועדה למינוי דיינים ואמרה: "הוועדה למינוי דיינים, הראשות שלה עברה לש"ס , זה נראה לכם הגיוני? פעם שעברה הייתה הסכמה שבראש הועדה יעמוד שר ניטרלי מהליכוד. הפעם העבירו את ראשות הועדה לש"ס מבלי בכלל לעדכן אותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר