האזינו להקלטה

הוראה בגור: "לא לצאת מהבית ללא אישור"

בחסידות גור ממשיכים להקפיד מעבר להנחיות ולמרות השיפור, עדיין לא פתחו את הישיבות • בהקלטה היום לבחורים וילדים, קיבלו הוראה לא לצאת מהבית, למעט לתפילות (אנ"ש)

שאול כהנא | כיכר השבת |
חסידי גור, אילוסטרציה (צילום: צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הרה"ח יצחק מאיר טאומן, שיגר היום (רביעי) הודעה מוקלטת לתלמידי מוסדות החינוך של חסידות גור, עם הוראה להקפיד עדיין על ההנחיות המגבילות.

בתקופה האחרונה, חל שיפור מסוים בהתפרצות נגיף הקורונה בישראל. חלק מההגבלות בוטלו וישיבות רבות שבו ללמוד לפי מתווה הקפסולות.

אך כפי שדיווחנו ב'כיכר השבת', בחסידות גור החליטו, לפי הוראת האדמו"ר, להחמיר במקום שיש ספק פיקוח נפש. בהודעה היום, הודיעו לתלמידים כי אין שינוי בהנחיות.

"לכבוד בחורי הישיבות, המתיבתות ותלמידי התלמוד תורה. בחסדי שמיים, המצב התחיל להשתפר אבל הסכנה עדיין לא חלפה - ונצרך זהירות רבה".

הרב טאומן הוסיף, "לכן לעת עתה אין שינויים בהנחיות לגבי תלמידי הישיבות, המתיבתות והתלמוד תורה. יש להקפיד להישאר בבתים ואפשר לצאת רק לתפילות לפי ההנחיות או כשיש צורך - באישור אחריותי של המנהל הרוחני בישיבה".

"כשיהיו בעז"ה הנחיות חדשות הם יועברו לכם בעז"ה בצורה מסודרת על ידי המנהלים הרוחניים של המוסדות. בהערכה רבה, בשם רבני הוועדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר