כל הפרטים

נתב"ג ייפתח? התקנות החדשות בשדה התעופה

גם בשדה התעופה הבינלאומי של ישראל - נתב"ג, יתחילו החל ממחר לחזור לשגרת קורונה. בתחילה הדבר יעשה כ'פיילוט' ניסיוני. במידה ויצליח, השדה ייפתח שוב לנוסעים (אקטואלי)

(צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

גם בשדה התעופה הבינלאומי של ישראל - נתב"ג, יתחילו החל ממחר (חמישי) לחזור לשגרה שונה. בתחילה הדבר יעשה כ'פיילוט' ניסיוני, שמידה והכל יעבוד כמו שצריך, נתב"ג יחזור לשגרת קורונה.

כמו בכל מקום עבודה בישראל, גם בשדה התעופה העובדים יקפידו על שמירת מרחק שני מטרים האחד מהשני, וגם על היגיינה מיוחדת, לבישת ציוד מגן ועטיית מסכה בכל נקודות השירות.

חברות תעופה המבקשות לשוב ולטוס לישראל תאלצנה לאמץ את המלצות משרדי הבריאות ורשות התעופה האזרחית תוך נקיטת מגוון רחב של אמצעים וצעדים למניעת הדבקות.

הנהלים החדשים ליוצאים לחו"ל

• לפחות ארבע שעות לפני הטיסה תאלצו לבוא לטרמינל 3, ולא לטרמינל 1 (שהפסיק לעבוד לטיסות היוצאות לחו"ל עד להודעה חדשה), הכניסה תותר לטסים בלבד - ללא מלווים.

• בכניסה לטרמינל ייבדקו הטסים עם מדחום וכן אם הם עוטים מסכה. גם הדרכון וכרטיסי הטיסה ייבדקו בכניסה - ועל הטסים לעשות צ'ק אין מוקדם מהבית (במידה ולא יעשו יהיה ניתן לעשות ב'קיוסקים' המפוזרים בנתב"ג), נוסע שיגיע עם חום לא יוכל לטוס, ותשלח הודעה לחברת התעופה בה היה אמור לנסוע.

• מזוודות הנוסעים יימסרו בדלפקי חברות התעופה - שישמשו רק למוקד מסירת מזוודות, תוך שמירה על מרחק של שני מטרים האחד מהשני.
תיעוד נוגע: כך נראה שדה התעופה נתב"ג בגלל ה'קורונה' (צילום ועריכה: שריה לוטן)
• חנויות הדיוטי פרי - הסגורות כבר למעלה מחודש, ייפתחו בהדרגה במהלך שבוע הבא - יהיה ניתן לבצע רכישה דרך האפליקציה, והחנויות יפעלו באותה המתכונת של החנויות בארץ עם 'התו הסגול'.
• עובדי האבטחה בנתב"ג - שמגיעים במגע עם ציבור הנוסעים - יעטו מסכות כל הזמן. גם דלפקי הדיילות ימוגנו בחציצות מגן, וג'ל לחיטוי ידיים יהיה פזור בכל נקודה בטרמינל. בנוסף, בכניסת כל העובדים לנתב"ג הם יעברו בדיקת חום.

מנהל נתב"ג שמואל זכאי אומר: "אנו מייחסים חשיבות עליונה למניעת התחלואה שתאפשר לעובדים והנוסעים להישמר ברמת בטיחות בריאותית גבוה בהגיעם לנמל התעופה ובחזרתם מחו"ל''.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר