עוקץ את החרדים

נפתלי בנט נגד נתניהו: "חלש מול החמאס"

יו"ר 'ימינה', שר הביטחון נפתלי בנט, יוצא למתקפה חריפה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "הוא מנסה להחליש אותנו. הולכים לאופוזיציה בלב שלם. הוא חלש מול חמאס" (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו ובנט. ארכיון (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

יו"ר 'ימינה', שר הביטחון היוצא נפתלי בנט, יוצא למתקפה חריפה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "הוא מנסה להחליש אותנו. הולכים לאופוזיציה בלב שלם, מגלה חולשה מול חמאס".

לדברי בנט: "ראש הממשלה בחר להיפטר מימינה שהיתה עמוד השידרה הלאומי שלו, ובחר בדרך ההפוכה, הקלה יותר. דרך שאינה ימין. דרך בלי ריבונות, בלי משילות, בלי עמידה לאומית".

בנט תקף את רה"מ: "נתניהו, שהאשים אותי עשרות פעמים בכנסי מערכת הבחירות שלו בכך שאתמוך בגנץ ואביא את השמאל לממשלה, הוא אותו נתניהו שהקים ממשלה עם אשכנזי כשר החוץ, גנץ בביטחון וניסנקורן במשפטים, עמיר פרץ ואיציק שמולי לצידם".

"רה"מ תקשר איתנו רק דרך סרטונים וציוצים בהם אמר דברים שאינם נכונים", טען בנט.

בנושא הביטחוני, תקף בנט: "נתניהו בחר לשחרר מחבלים, יירט כל חוק להגבלת בג"צ, הצביע בעד ההתנתקות ארבע פעמים, מסר את חברון לערפאת, מינה את אהוד ברק לשר הביטחון ואת ציפי לבני לשרת המשפטים – וגם הפעם הוא בחר בדרך.

"כשאין לידו עמוד שדרה לאומי חזק, קורים הדברים הרעים - מסירות שטחים, התקפלות מוחלטת בפני מערכת המשפט, הפקרת הנגב לבנייה בדואית בלתי חוקית, מינוי מאות שופטים אקטיביסטים, חולשה מול חמאס".

בנט עקץ את יחסי נתניהו והחרדים: "הוא אף פעם לא בז לחרדים, למשל. כי הם לא מנסים להשפיע עליו בנושאים הללו. הם לא מאתגרים אותו".

בליכוד הגיבו לדברי נפתלי בנט ומסרו כי "אם בנט היה מקבל את תיק הבריאות הוא היה אומר שזו ממשלת החלומות של הימין. בגלל שלא קיבל הוא החליט לגרור את ימינה לאופוזיציה ועוד קודם לכן לא המליץ על נתניהו לנשיא המדינה, בניגוד לרצון בוחריו.

"בבחירות מועד א׳ בנט לא עבר את אחוז החסימה ובזבז קולות לימין. בבחירות מועד ג׳ - רק בגלל כיסאולוגיה - בנט העדיף לזרוק 6 מנדטים של הימין לאופוזיציה עם לפיד וליברמן במקום להצטרף לממשלה שתוביל מהלך היסטורי של החלת הריבונות.

"תם עידן בנט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר