בשורה להורים

ברוב הערים: מוסדות החינוך יפעלו באופן מלא

מלבד בערים האדומות בהם היה מספר חולים גבוה, מוסדות החינוך כולם בשאר אזורי הארץ ייפתחו החל מיום ראשון הקרוב במתכונת מלאה: "נערוך ניטור אחר שיעורי התחלואה" (בארץ)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

באזורים ברחבי הארץ בהם אחוזי התחלואה בנגיף הקורונה לא היה גבוה, יפתחו את כל מוסדות החינוך החל מיום ראשון הקרוב - כך הוחלט היום (חמישי) בתום ישיבה שנערכה.

בישיבה השתתפו מנכ"ל משרד ראש הממשלה רונן פרץ, מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, הממונה על התקציבים באוצר שאול מרידור ומנכ"ל מרכז השלטון המקומי חיים ביבס.

המתווה עדיין דורש את אישורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו וככל הנראה גם הצבעה בממשלה - אך בינתיים הבכירים הסכימו על כך, בניגוד לעמדת משרד הבריאות.

במשרד הבריאות ביקשו לאשר חזרה לשגרת לימודים רגילה רק בגני הילדים באזורים בהם התחלואה לא הייתה גבוהה, אך במשרד החינוך התעקשו להחיל את השגרה על כלל מוסדות החינוך.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, אמר: "אנו מבקשים להפסיק את מתכונת הלימודים הנוכחית, מאחר שהיא יוצרת קשיים מרובים. היא קוטעת את הרצף הלימודי, החברתי ופוגעת ברצף של המענים הרגשיים".

"על רקע שיעורי התחלואה הארציים הנמוכים, אני מבקש לקדם את חזרתה המלאה של מערכת החינוך לשגרה מלאה, תוך מתן דגש על יישובים שבהם קיימים שיעורי תחלואה נמוכים".

הוא פירט כי "במקומות אלה נערוך ניטור ומעקב צמוד אחר שיעורי התחלואה. לעומת זאת, ביישובים בהם שיעורי התחלואה יהיו גבוהים, החזרה תעשה בהתאם ובכפוף לכללים של משרד הבריאות".

המקומות בהם לא יחזרו עדיין ללימודים לפי השגרה שהייתה לפני פרוץ מגיפת הקורונה: האזורים האדומים בהם הייתה תחלואה גבוהה. בהם בני ברק, בית שמש, מספר שכונות בירושלים והיישוב חורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר