השרה החרדית הראשונה

ח"כ עומר ינקלביץ' תמונה כשרת התפוצות

חברת הכנסת מ'כחול לבן' קיבלה את ההודעה מיו"ר מפלגתה 'כחול לבן', כי תמונה לשרת התפוצות בממשלה החדשה - שתושבע ביום ראשון, לאחר בקשתו של בנימין נתניהו (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: קים שירותי מגנטים)

חברת הכנסת עומר ינקלביץ' תמונה ביום ראשון כשרת התפוצות החדשה. ינקלביץ', שהספיקה בתקופה הקצרה שלה בכנסת להיות כבר בשלוש קדנציות קצרות במיוחד, תמונה בפעם הראשונה לשרה.

על פי הדיווחים, ינקלביץ' התמודדה גם על תיק השוויון החברתי, נושא שעסקה בו מאז כניסתה לפוליטיקה, אך הוא ניתן לבסוף למירב כהן.

בפני ינקלביץ' יעמדו אתגרים לא פשוטים של הקשר עם יהדות התפוצות, ובמיוחד יהדות ארה"ב, הריכוז היהודי הגדול ביותר מחוץ לישראל. הקשר עם יהדות ארה"ב מעולם לא היה סבוך יותר מאשר בתקופה זו, וינקלביץ' כבת להורים מארה"ב תנסה למצוא שפה ללבם של יהודי ארה"ב.

בנוסף, נגיף הקורונה שהיכה קשות בקהילות היהודיות בחו"ל, יוצר אף הוא אתגר בפני ינקלביץ': האם על ישראל להתגייס ולסייע ליהודי העולם שעדיין מתמודדים עם הנגיף, או שמא זו אינה בעייתה של ישראל.

כאמור, ינקלביץ' תיכנס לתפקידה ביום ראשון הקרוב לאחר שנתניהו ביקש לדחות את השבעת השרים כדי ליישב את המחלוקות בתוך מפלגתו בנוגע לחלוקת התיקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר