הזעם התפרץ

'ימינה' במסר לחרדים: "לא ניתן לכם לברוח"

"אחי החרדים, אפילו על המילים 'סטטוס קוו' בקווי היסוד - וויתרתם", כך אמר ח"כ סמוטריץ', שנותר עם מפלגתו 'ימינה' מחוץ לממשלה, כשהוא מצהיר שיילחם על קודשי ישראל (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
סמוטריץ, ואיש יהדות התורה גפני (צילום: נועם ריבקין פנטון ומרים אלסטר - פלאש 90)

ח"כ בצלאל סמוטריץ מסיעת ימינה, יו"ר 'האיחוד הלאומי', שיגר הערב (חמישי) מסר מאיים, ברור, לראשי המפלגות החרדיות שחברו לממשלת האחדות, בעוד מפלגתו הדתית-לאומית נותרת באופוזיציה.

במסיבת עיתונאים שקיימה 'ימינה' אמר סמוטריץ', שר התחבורה היוצא, בין היתר: "אחיי החרדים, לצערי וויתרתם אפילו על המילים 'סטטוס קוו' בקווי היסוד. עד כמה ניתן להאמין לכם שתעמדו על כך בפועל?".

"אם תשמרו על זהותה היהודית של המדינה תמצאו באופוזיציה שותפים נאמנים, אך אם חלילה תפגעו ביהדותה של המדינה או תאפשרו באופן פסיבי פגיעה שכזאת, נלחם בכל עוז על קודשי ישראל. לא ניתן לכם לברוח מזה. נהיה כאן בכל יום ובכל שעה כדי להזכיר לכם מאין באתם ולאן אתם הולכים", איים סמוטריץ'.

מסיבת העיתונאים התוקפנית (מתוך הפייסבוק הרשמי)

יו"ר המפלגה, נפתלי בנט, אמר בתוך דבריו לתקשורת: "יש דיווח שרץ, כאילו מתנהל משא ומתן בין הליכוד לבין ימינה. זה יצא מהליכוד; אז לגבי המו"מ הזה - אין כלום כי לא היה כלום".

"מהרגע הראשון לא הייתה שום כוונה ושום מו"מ מהצד של נתניהו כדי להכניס אותנו. אני אומר את זה לליכודניקים שמנסים לעשות עליהם סיבוב ולהלחיץ אותם. זה בסדר, אין כלום. זה ספין", חתם בנט.

מהליכוד נמסר בתגובה לדברים: "בנט זרק את כל מפלגתו לאופוזיציה, רק כי לא קיבל את תיק הבריאות. הוא יודע שזאת האמת, ולכן הוא מזיע ומשקר. מי שפרש מגוש הימין, זה בנט שניהל מגעים עם גנץ כדי להיכנס לממשלת מיעוט וסירב להמליץ לנשיא על ראש הממשלה נתניהו בניגוד להתחייבותו לבוחר".

"בזמן שראש הממשלה נתניהו יחיל ריבונות על יהודה ושומרון, כפי שמופיע ומתחייב בהסכמים הקואליציוניים, בנט יבלה באופוזיציה עם לפיד, ליברמן ויזבק. תם עידן בנט", קבעו בליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר