ההורים זועמים

עובדת חלתה בנגיף, ילדים מיוחדים - לבידוד

עובדת במוסד חינוכי לילדים מיוחדים בירושלים התגלתה כנשאית של נגיף הקורונה, והילדים המיוחדים נכנסו לבידוד • במקביל, עובדת סוציאלית במחלקת שיקום חלתה בנגיף (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
תמונת אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: סרגיי אטל, פלאש 90)

במוסד חינוכי לילדים מיוחדים בעיר ירושלים, התגלתה בסוף השבוע האחרון אחת העובדות כנשאית מאומתת של נגיף הקורונה. רבים מהצוות ומהילדים המיוחדים נכנסו לבידוד.

בסביבת העובדת סיפרו ל'כיכר השבת' כי בל"ג בעומר, חש בעלה של האישה שלא בטוב - ומאז הפסיקה להופיע בעבודה, כפי הנהלים.

בהמשך, אחרי שהתברר כי בעלה נשא של הנגיף, עברה אף היא בדיקת קורונה. כאשר התשובה חזרה חיובית, נאלצו הילדים המיוחדים להיכנס לבידוד.

יצוין כי בשל הקושי עם הילדים המיוחדים בבית, התחילו מוסדות החינוך המיוחד את הלימודים בשלב מוקדם יותר. כעת, עשרות ילדים נכנסו לבידוד ביתי - וההורים זועמים.

בתוך כך, בבית החולים השיקומי "רעות" בתל אביב עדכנו כי עובדת סוציאלית במקום חלתה בנגיף הקורונה. כל 48 המטופלים הוכנסו לבידוד במחלקת השיקום.

עוד עדכנו כי בית החולים "מבצע כעת חקירה אפידמיולוגית מקיפה" כדי להבין מי בא במגע עם העובדת הסוציאלית, וזאת במקביל להכנסת כל המטופלים לבידוד.

בבית החולים הוסיפו כי "הצוות המקצועי בבית החולים ערוך ומוכן להמשיך להעניק טיפול לכל צרכי המטופלים בעת תקופת הבידוד. הודעה נמסרה למשרד הבריאות ובית החולים פועל בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר