נאום הניצחון. צפו

ליצמן: "ליברמן ולפיד הם ההוכחה: מי שנלחמים במסורת - ייכשלו"

יו"ר יהדות התורה השר יעקב ליצמן - שייכנס השבוע לתפקידו כשר השיכון הבא של מדינת ישראל - לא הצליח להתאפק בנאומו מלסנוט באויביו שנותרו באופוזיציה, חברי הכנסת לפיד וליברמן • צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נאומו של ליצמן (צילום: ערוץ כנסת)

"הוכח, כי מי שנלחם במסורת ישראל, סופו שינחל אי הצלחה"; כך אמר היום (ראשון) שר הבריאות היוצא ח"כ יעקב ליצמן, בנאומו במליאת הכנסת.

בעת הדיון שבסיומו יצביעו חברי הכנסת על הממשלה ה-35 - דיון שעדיין בעיצומו - נשא ליצמן את דבריו, ופתח תחילה בהתייחסות למצב הבריאותי והקורונה: "אני מקווה שאנחנו נמצאים ביציאה מהמשבר. לבי עם משפחות המתים, כל אחד הוא עולם ומלואו, ולבי עם החולים ואני מאחל להם רפואה שלמה. אייר, שמו של החודש הזה, זה ראשית תיבות אני השם רופאך".

"אנחנו כמעט הכי טובים בעולם במדינת ישראל", השתבח ליצמן בפועלו. "יש כמה עיתונאים שלא רוצים שנזכור שאני מנעתי, כשהתחיל הסיפור, את כניסת המטוסים של סין ואיטליה. לא נתתי להם לנחות. היתה מלחמת עולם נגדי, כולם אמרו שאני הורס את היציבות. אבל התעקשתי, ולא נתתי שהם יכנסו לארץ".

"יש צרות עין של כמה אנשים", התייחס השר לביקורת עליו, והוסיף: "אני בטוח שיולי אדלשטיין יצליח במשרד".

ובאשר לעתיד, אמר ליצמן: "אני נערך לעסוק בבינוי. לכולם מגיעה קורת גג, לא משנה לי חילוני, דתי חרדי או ערבי. גם לחרדי מגיעה קורת גג. אני לא מתבייש שאחפש לתקן את העוול, אבל אדאג לכולם. יהיה שוויון לכולם ואקפיד על כל הכללים. אין בושה להגיד שאדאג גם לאלה שקופחו".

"יהדות התורה הצליחה לאורך הבחירות לעמוד בדבקות ולשמור על הערכים החשובים", סיים יו"ר המפלגה החרדית, וקינח כאמור בכך ש"הוכח, כי מי שנלחם במסורת ישראל, סופו שינחל אי הצלחה; רואים את זה גם עם לפיד גם עם ליברמן".

צפו בנאומו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר