אובחנת כחיובית ובדיוק ילדת? כך תנהגי עם תינוקך

חשת ברע, עשית בדיקה, אובחנת כחיובית, את אוטוטו עומדת ללדת וחוששת (בצדק) להעביר את הווירוס לתינוקך דרך הנקה ובכלל? הנה כל מה שאת צריכה לדעת כדי לא להדביק אותו חלילה בנגיף (הריון ולידה)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מומחים ב-CDC (המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן) מאמינים שנשים בהריון הן בעלות סיכון שווה ללקות בנגיף כמו אנשים ונשים אחרות שאינן בהריון. עם זאת, הרבה עדיין לא ידוע. מה שכן ידוע הוא שנשים בהריון נמצאות בסיכון גבוה יותר לפתח מחלות קשות כאשר הן נדבקות בנגיפים הדומים לקורונה, כמו גם בזיהומים אחרים בדרכי הנשימה, כשפעת.

בנוסף, בגופן של נשים בהריון מתרחשים שינויים העלולים להעלות את הסיכון שלהן לזיהומים מסוימים. לכן, אם את בהריון, תמיד חשוב לך לנסות להגן על עצמך מפני מחלות בכל מקום אפשרי. אם בכל זאת חששת שנדבקת, עברת את הבדיקה, אובחנת כחיובית ואת אוטוטו עומדת ללדת ומפחדת (בצדק) להעביר את הווירוס לתינוקך דרך הנקה, המשיכי לקרוא.

האם וירוס הקורונה יכול לעבור דרך חלב אם?

היי רגועה. עד כה הנגיף לא נמצא בחלב אם. אך עדיין אין מספיק מידע אם נשים חולות יכולות להעביר את הנגיף דרך חלב אם.

חלב אם מעניק לתינוקות הגנה מפני מחלות רבות. זהו גם המזון הטוב ביותר עבור מרבית התינוקות. שוחחי עם הרופא שלך אם להתחיל להניק או להמשיך, במידה ואובחנת כחיובית לאחר שכבר הנקת את תינוקך. את יכולה לקבל החלטה זו יחד עם משפחתך והצוות הרפואי המקיף אותך.

כיצד תוכלי להימנע מהעברת הווירוס לתינוקך?

אם יש לך תסמינים של הנגיף או שאובחנת, את יכולה לנקוט בצעדים הבאים כדי למנוע העברת הזיהום לתינוקך:

שטפי ידיים לפני שאת נוגעת בתינוקך.

חבשי מסכת פנים בזמן ההנקה, במידת האפשר.

יש לשטוף את הידיים לפני מגע במשאבת חלב או בבקבוקים ולנקות את כל חלקי המשאבה והבקבוק לאחר כל שימוש.

את יכולה גם לבקש ממישהו שאינו חולה להאכיל את תינוקך בחלב אם שאוב, עם עדיפות למטפלת בריאה שאינה סובלת מהנגיף ואינה מצויה בסיכון גבוה ללקות במחלות קשות בעקבות הידבקות בנגיף והיא מתגוררת אתכם באותו בית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר