הסטוריה בהפקת ענק:

מאצ'ינג לארגון הצלה העולמי שבר שיאים בשידור חי

15 מליון דולר נתרמו בפלטפורמת צ'רדי לארגון הצלה העולמי בהפקת ענק יוצאת דופן ביום ל"ג בעומר, שגרף למעלה מ-2 מליון צפיות בשידור חי (בעולם, מקודם)

(צילום: Daniel Pearlman & Chaim Gutleizer)

עם ישראל חי: בעיצומו של ל"ג בעומר האחרון, שייזכר עוד במשך שנים רבות בשל ייחודיותו בצל ההתמודדות עם מגיפת הקורונה העולמית, נערך מופע ענק בארצות הברית, בו השתתפו עשרות מבכירי האמנים, הזמרים והיוצרים, ביניהם אברהם פריד, בני פרידמן, מרדכי שפירו, ליפא שמלצר, גד אלבז, שמואלי אונגר, שולם למר, אלי מרקוס, ברוך לוין והחזן העולמי יצחק מאיר הלפגוט.

מטרת המופע, הייתה להצדיע לאלפי מתנדבי ארגון 'הצלה' העולמי, על העבודה שהשקיעו בהצלת חיי אדם, מסביב לשעון, במאבק בנגיף הקורונה, ולגייס עבורם תרומות בעיצומו של המופע על גבי פלטפורמת צ'רדי.

מדובר במופע חסר תקדים, במימדים בינלאומיים ונדירים: הוא הועבר בשידור חי בעשרות אתרים שונים וברשתות החברתיות, במשך לא פחות מ-31 שעות רצופות. מדובר במופע הגדול ביותר שנעשה בימי תקופת הקורונה, בה קהל אינו יכול להשתתף באופן ממשי בהופעה. ואולם מבחינת כמות שעות המופע, ובשקלול כמות האמנים שנטלה בו חלק - מדובר באחד ממופעי ההתרמה, ומהמופעים הגדולים בכלל, שאירעו אי פעם.

ברל יוניק יוזם הפרויקט ודוידי קרומבי מפיק האירוע

במהלך המופע, שהועבר בשידור חי בכיכר השבת, ובעשרות פלטפורמות נוספות, כאמור, קראו הזמרים לציבור לתרום ככל יכולתם עבור ארגון 'הצלה', ולחזק אותו על מנת שיוכל להמשיך בפועלו ובעבודת הקודש של הצלת חיי אדם. עד לסיום המופע, גויס בסיוע צ'רדי סכום בלתי נתפס של 15 מליון דולר - סכום, שכל כולו, כאמור, נתרם לארגון 'הצלה'. המופע עצמו, גרף כמות צפיות חסרת תקדים של למעלה מ-2 מליון צופים בשידור חי, מכל רחבי העולם.

מארגני ומפיקי הפרויקט

המופע הוא פרי רעיונם של יוזמי כתיבת ספרי התורה העולמיים לאחדות עם ישראל, שהודיעו בתחילת פרויקט כתיבת ספר התורה, כי כל הכספים שיוותרו מרכישת אותיות בספר התורה, ייתרמו לארגון העוסק בהצלת חיי אדם.

ברל יוניק יוזם הפרויקט בכתיבת אות בספר התורה להצלת עם ישראל

מפיק המופע, דוידי קרומבי, מסכם: "כשעלה רעיון המופע, לא האמנו שנצליח לגייס כזה סכום. אבל מסתבר שעם ישראל מוקיר את עבודת הקודש של ארגון 'הצלה', ושמח לקחת חלק בהצלת חיי אדם. האירוע המדהים הזה הטביע חותם וייכתב בדפי ההיסטוריה. אני מודה לכל החברים היקרים שסייעו להוצאת הפרויקט המדהים הזה לפועל, ואין לי ספק שכל שקל שנתרם במהלך המופע - מציל חיים, כפשוטו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר