גילו אחריות

רב וילדיו מתל אביב התגלו כחולים בקורונה

הורים וילדיהם, המתגוררים בשכונת נווה עופר שבדרום תל אביב, התגלו כחולי קורונה, ומיהרו להודיע לכל מי שבא עמם במגע. העירייה פתחה במבצע חיטוי, מחשש להדבקה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חשד להתפרצות של קורונה בדרום תל אביב. על פי הפרסום ב'כאן 11', חמישה בני משפחה אחת המתגוררים בשכונת נווה עופר התגלו אתמול (ראשון) כחולים בנגיף.

כתב הבריאות איתי שיקמן דיווח, כי מדובר באב, אם ושלושה מתוך ששת ילדיהם, שאובחנו כחיוביים לקורונה.

בשל כך, בשעות הלילה נשלחה הודעה לתושבי השכונה הדרום תל-אביבית, ובה הנחייה שלא לצאת מהבתים שלא לצורך. כמו כן, בתיאום עם ראש עיריית תל אביב רון חולדאי בוצעו פעולות חיטוי בכל האזור.

עוד עולה מהדיווח, כי כי תושבים שבאו במגע עם ראש המשפחה, המשמש כרב, לא קיבלו הודעה ממשרד הבריאות על כך שבאו במגע עם חולה מאומת, יתכן בגלל שאין ברשותם טלפונים חכמים.

מי שלקח אחריות הוא הרב עצמו, שלאחר שנודע לו כי נדבק בנגיף מיהר להודיע על כך לכל שומעי לקחו ולחברותיהן של בנותיו שפקדו לאחרונה את מוסדות החינוך באזור.

רון חולדאי במסר לתושבי תל אביב בתקופת הקורונה (ארכיון. צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

מעיריית תל אביב-יפו נמסרה ההודעה הבאה: "בשכונת נווה עופר התגלו מספר מקרים של חולי קורונה מאומתים בני משפחה אחת. משרד הבריאות ערך חקירה אפידמיולוגית והעביר את ההנחיות הנדרשות לנוגעים בדבר. העירייה הקימה צוות המתכלל את האירוע בהיבטי הבריאות, החינוך, הקהילה והרווחה וכן פנתה למשרד הבריאות בבקשה לתגבר את היקף הבדיקות בשכונה".

"בנוסף, לבקשת התושבים, העירייה ביצעה הבוקר חיטוי בכמה מוקדים בשכונה, ביניהם גם המרכז המסחרי וגינות ציבוריות. העירייה נמצאת בקשר עם נציג משרד הבריאות, ותושבי השכונה מתבקשים לפעול על פי הנחיות משרד הבריאות: לעטות מסכות, להימנע מצפיפות ומהתקהלות ולהקפיד על כללי ההיגיינה".

עוד נמסר, כי "תושבים שנחשפו לחולה מאומת ואשר הונחו להיכנס לבידוד, צריכים לדווח על כך באתר משרד הבריאות www.health.gov.il או טלפונית למס' 5400*. בכל מקרה של בעיה רפואית יש ליצור קשר עם הרופא המטפל בקופת חולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר