נכנס לתפקיד

השר גנץ: "נאתר את האיומים ונשמיד אותם"

יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, נכנס היום לתפקידו במשרד הביטחון והתבטא: "נגן על אזרחי ישראל מאיומים רחוקים ומאיומים קרובים, נאתר אותם, נגדע אותם ונשמיד אותם" (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בני גנץ ופתלי בנט, היום (צילום: עודד קרני / לע"מ)

יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, נכנס היום לתפקידו במשרד הביטחון והתבטא: "נגן על אזרחי ישראל מאיומים רחוקים ומאיומים קרובים, נאתר אותם, נגדע אותם ונשמיד אותם".

לדברי גנץ: "כמי שפועל גם במימד המדיני, אני מחויב לעשות את כל שניתן לקידומם של הסדרים מדיניים ולחתור לשלום – השלום היה ונשאר, משאת נפש ציונית חשובה. נקדם את תוכנית השלום של הממשל האמריקאי והנשיא טראמפ.

"צעדים מדיניים אחראים וחשובים, מצריכים מערכת ביטחון חזקה, שיודעת להעריך ולהיערך למציאות האסטרטגית שעומדת בפני מדינת ישראל, שיש לה אוזן קשובה אצל מקבלי ההחלטות ומחוברת אליהם. כזו יש לנו, וכזו תמשיך להיות".

גנץ התייחס להקמת ממשלת האחדות: "חוזקה של החברה הישראלית נמדד לא רק באגרוף הברזל שלה, אלא גם בנכונות של כל מרכיביה לצאת אל הקרב, באיתנותו של העורף, ובחוסנה של החברה כולה. אל החברה הישראלית אני נושא עיניים היום. אלו ימים של התערערות האמון במוסדות השלטון.

"אחת הסיבות להקמת הממשלה הנוכחית מבחינתי, היא התחושה הקשה של ניסיון להצית ואלי חלילה להתקרב למלחמת אחים ולנצח בה. ניצחתי בקרבות, פעלתי במלחמות, את המלחמה הזו אני לא רוצה לנצח, את המלחמה הזו אני מחויב למנוע".

שר הביטחון היוצא, נפתלי בנט, אמר: "איראן אמנם החלה תהליך של נסיגה מסוריה, אבל צריך להשלים את המלאכה". העצמנו את מספר התקיפות נגד כוחות איראן וקודס בסוריה,הבהרנו במעשים שאין מקום מוגן מפנינו" אסור לנו להרפות מאיראן לרגע - עלינו להגביר את הלחץ המדיני, הכלכלי, הצבאי, הטכנולוגי, ולפעול בעוד מימדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר