הכוכב שלפיד 'החזיר'

מרגש: כך 'בנג'ו הגדול' קיבל את האברכים

כוכב הילדים שחזר בתשובה בעקבות יאיר לפיד, התרגש מפתיחת הכולל ברמת השרון, והחליט להגיע למקום עם הגיטרה ולפצוח בשירת "אשרי מי שגדול בתורה" • צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

אברכי הכולל 'מרכז תורני רמת השרון' חידשו היום (שלישי) את לימודיהם במקום, על פי ההוראות של משרד הבריאות, והתקבלו על ידי כוכב הילדים 'בנג'ו הגדול', שהגיע לשיר לכבודם.

לכולל, אותו פתח בעבר רבה של רמת השרון הגאון רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל, מגיעים אברכים מכל אזור המרכז, המתערים בחיי תושבי האזור החילוניים.

בן אדלר, תושב המקום, הוא כוכב ילדים מוכר, שהחל בתהליך חזרה בתשובה לפני כשבע שנים, בעקבות... יאיר לפיד.

אחד האברכים מספר ל'כיכר השבת': "בן שנא ותיעב את הסגנון של יאיר לפיד, וכשזה התחיל ב-2013 להסית נגד החרדים, התחיל בן לרחרח מי הם אותם חרדים".

"המזל שלו היה שבמקרה הוא היה גר מול ביתו של רבנו זצ"ל, שהפנה אותו לכולל שבראשותו, ומאז ועד היום הוא עשה שינוי עמוק בחייו".

כעת אדלר, שכינויו 'בנג'ו הגדול', התרגש מפתיחת ה'זמן' של האברכים, שחזרו למקום לאחר חודשי הקורונה, הביא את הגיטרה שלו ופצח בשירת "אשרי מי שגדול בתורה".

בשיחה עם 'כיכר השבת', הוא מספר: "בשבע השנים האחרונות זכיתי ללמוד עם האברכים בכולל, ולהשתתף בשיעורי התורה - שנתנו לי כל כך הרבה שמחה ומשמעות בחיים".

"בתקופת הקורונה ממש דאגתי לאברכים, שכל כך קשה להם בבני ברק - עם הסגר ועם זה שהם לא לומדים ומתפללים כמו שהם רגילים. היום כשהם חזרו, זה כל כך שימח אותי, ואני מתפלל שרק נרבה באהבת ישראל ואהבת תורה, בכל העדות והמגזרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר