פרסום ראשון

דרמה בחברון: תלמידים ב'קפסולה' חוששים שנדבקו בנגיף

בהלה של ממש בישיבת חברון - מהישיבות הראשונות שהחלו את לימודיהן ב'מתווה הקפסולות', לאחר שבחורים נחשפו כנראה לחולה קורונה. בעקבות כך, תלמידים רבים עורכים כעת בדיקות לנגיף (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
סיור השקת ה'קפסולות' בישיבת חברון (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

פרסום ראשון: דרמה מתחוללת היום (שלישי) בישיבת חברון - תלמידים מאחת ה'קפסולות' חשו ברע וקיבלו תסמינים של קורונה, כאשר לטענתם הם היו צריכים להיכנס לבידוד קודם הגעתם לישיבה.

מהפרטים שהגיעו ל'כיכר השבת' עולה, כי מספר בחורים השוהים בקפסולה חשו ברע, טרם ידוע אם נדבקו בנגיף, אך כן מסתמן כי הם נכנסו לקפסולה למרות ששהו בקרבת חולה קורונה מאומת.

בשעה האחרונה הגיעה משאית הבדיקות של קופת חולים מאוחדת לישיבה, על מנת לערוך בדיקות קורונה מיידיות לכל הבחורים בקפסולה המדוברת.

בכיר בעולם הישיבות אומר ל'כיכר השבת': "מקרה זה מוכיח, כי 'מתווה הקפסולות' - שנחשף ב'כיכר השבת' - מוכיח את עצמו, כאשר מאות בחורים שחולקו לקבוצות לא נדבקו, ורק אותה קבוצה קטנה נכנסה לסיכויי הדבקה".

יצוין, כי הורים לתלמידים בקפסולה המדוברת ב'חברון' התלוננו כי בשביל לבצע את הבדיקה ב'מאוחדת' עליהם לעבור לקופת חולים זו.

אך גורם בהנהלת הישיבה אומר על כך כי "אין שום הוראה כזאת. הבדיקות יתבצעו לכולם - לא משנה באיזו קופה הוא חברים".

משאית הבדיקות מחוץ לישיבה, כעת

בנוסף, מישיבת חברון נמסר בתגובה לטענות כי "מדובר בגיבוי שקרים". לדבריהם, "שני בחורים היו צריכים להיכנס לבידוד, אך לא נחשפו לחולי קורונה מאומתים". עוד הוסיפו ואמרו, כי "אין שישה בחורים עם תסמינים . הכל שמועות שקריות".

באשר להגעתה של ניידת הבדיקות של 'מאוחדת' למתחם הישיבה, מסרו ב'חברון' כי "היא הגיעה מרצונה הטוב, ולא על פי בקשת הישיבה".

אתמול כזכור אירע מקרה ראשון של חולה קורונה בתוך 'קפסולה' בישיבה, ב'שיח התלמוד' באלעד, כאשר מדובר היה בבן למשפחה החרדית מדרום תל אביב שנדבקה בנגיף. בעקבות כך הישיבה נסגרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר