"כך נלחם בהם"

הרמטכ"ל אביב כוכבי מסביר: זו השיטה הנלוזה של האויב

בטקס חילופי מפקד פיקוד העורף, נאם הרמטכ"ל אביב כוכבי והסביר את השיטה הנלוזה של האויב והבהיר שלמרות הכל, צה"ל מכין את עצמו ליום פקודה, ויתקוף בעוצמה. צפו (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
טקס חילופי מפקד פקע"ר (צילום: דו"צ)

בטקס חילופי מפקד פיקוד העורף, נאם הרמטכ"ל אביב כוכבי והסביר את השיטה הנלוזה של האויב להחליש את כוח ההרתעה של ישראל, והבהיר שלמרות הכל, צה"ל מכין את עצמו ליום פקודה, ויתקוף את האויב בעוצמה.

בפתח דבריו אמר כוכבי: "נמשיך לפעול בכלים צבאיים מגוונים ובשיטות לחימה ייחודיות לפגיעה באויב. המרחב הבנוי שבו התמקם האויב לא יהיה עבורנו מחסום לתקיפה. האויב בחר לפרוס טילים ורקטות בתוך הכפרים, ובכך הפך אותם למטרות צבאיות. וכך, ביום פקודה האויב יגלה שבמו ידיו הפך את העורף שלו לחזית, ואנחנו נתקוף אותו בעוצמה".

"על צה"ל מוטלת החובה המוסרית להגן על אזרחי המדינה מפני צבאות הטרור הסובבים אותנו, וכאשר העורף הישראלי מאוים על ידי אלפי טילים ורקטות, לא נהסס לתקוף בעוצמה כדי לסכל את האיומים. בעוד אנו עושים כל שביכולתנו להימנע מפגיעה באזרחים, האויב עושה כל מאמץ לפגוע באזרחים".

"בניגוד לאויב", הוסיף כוכבי "אנחנו נפעל באופן התקפי וערכי כאחד, ונבסס את הפעולה על מודיעין וצורך מבצעי. עשרות תקיפות שבוצעו, גם בעת האחרונה, כבר הוכיחו את עליונות המודיעין וכוח האש של צה"ל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר