ההורים חוששים - ומתריעים

"מטרידים את הילדים מהטלפונים הציבוריים; להסיר אותם"

תופעת ההטרדות הקשות של גורמים מפוקפקים, המשחיתים את נשמות הילדים העונים לצלצולים מהטלפונים הציבוריים מתרחבת, וההורים מתרעמים ודורשים: להסיר את הפגע משכונותינו (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ילד משוחח בטלפון ציבורי. אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"אף אחד כבר לא מחייג לטלפון ציבורי. היחידים העושים זאת, הם גורמים מפוקפקים מתוך הציבור החרדי, האורבים לילדים קטנים ומטרידים אותם" - טוענים הורים חוששים בשיחה עם 'כיכר השבת'.

במרבית אזורי הארץ, הטלפונים הציבוריים שהיו בעבר פופולריים, כבר נעלמו לחלוטין - למעט בחלק מהאזורים החרדים. הורים ואנשי חינוך דורשים את הסרתם, בנימוק כי משתמשים בהם על מנת להשחית את נפשות ילדינו.

אותם מטרידים, צופים ממרחק מה, מתוך מקום בטוח, לעבר הטלפון הציבורי. כאשר הם מבחינים בילדים תמימים העוברים בסביבה, מחייגים אל הטלפון.

אחרי שהילד עונה, הם מתחילים להטריד אותו בצורה קשה, כאשר על פי עדויות נוראיות שהגיעו אל המערכת, אותם מטרידים, על מנת למלאות את סיפוקם, מספרים לילדים על נושאים שהשתיקה יפה להם, וידיעתם מטרידה אותם בגיל כה צעיר.

בבכי, מספר אבא ל'כיכר השבת': "יום אחד, חזר בני הביתה כשהוא מבולבל ומוטרד לחלוטין. רק כעבור שעות, הבנו ממנו מדוע. הטרידו אותו בשיחה טלפונית מהטלפון הציבורי".

תיעוד קשה: חרדי מטריד קטינה. אילוסטרציה (צילום: מצלמת האבטחה)

"כמובן שמיהרתי להסביר לו כי כפי שאסור לדבר עם זרים ברחוב, כך אסור לענות את הטלפון לאנשים זרים. אני מבקש לנצל את הבמה המכובדת של 'כיכר השבת' כדי לקרוא לכל ההורים: הזהירו את ילדיכם!".

התופעה, שכבר סוקרה בעבר, התעצמה מחדש בתקופה האחרונה, כאשר בשל הקורונה - יותר ילדים מסתובבים יותר שעות ברחובות, ונופלים טרף לאותם מטרידים.

הורים שכבר ניסו לפעול בעבר, כתבו אזהרות על הטלפונים הציבוריים ואף חתכו את השפופרות - אך אחרי שאלו תוקנו, שבו המטרידים לפעול.

עדות קשה שפרטיה הגיעו לידינו, מלמדים על אחד המטרידים הטלפוניים שהצליח ללכוד את אותו הילד ברשתו, וכעבור מספר שיחות - אף נפגש איתו ופגע בו בצורה חמורה.

כעת דורשים הורים ומחנכים רבים ממשרד התקשורת להסיר את הטלפונים הציבוריים, שבין כה לא משמשים כמע אף אדם מלבד אותם מטרידים, ולהסיר את הנגע מרחובותינו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר