ניסיון פיגוע

מחבל שלף אקדח; הנהג היהודי ירה באוויר

כשהוא יושב ברכבו עם שני נערים, זיהה הנהג היהודי שעבר בחווארה את הפלסטיני הדורך את נשקו ומנסה לבצע פיגוע ירי. הנהג שלף את אקדחו, ירה באוויר והבריח אותו (אקטואלי)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תיעוד מהזירה (צילום: צבי סוכות)

ניסיון לבצע פיגוע ירי התרחש היום (רביעי) בחאוורה שבשומרון, כאשר מחבל פלסטיני ניסה לירות לעבר תושב ישראלי שחלף במקום עם רכבו.

יחד עם הנהג, היו בתוך הרכב שני טרמפיסטים קטינים, בגילאי 14 ו-15. אחד הקטינים דיווח למוקד המועצה תוך כדי האירוע.

במקביל, הנהג היהודי יצא מהרכב, שלף את אקדחו, ירה 2 יריות באוויר והניס את המחבל.

הקטין בן ה-14 שהיה ברכב סיפר, "נסענו על הציר והיה פקק עומד. הערבי עמד על המדרכה, מהצד שלי ושל חבר שלי", תיאר.

"הוא הוציא אקדח. דרך אותו, ולחץ כמה פעמים על ההדק. הנהג שהיה איתנו נתן גז, נכנס ברכבים לפנינו, יצא אליו, התחיל לרדוף אחריו והמחבל ברח".

לוחמי צה"ל בסריקות אחרי מחבל שהרג חייל, לפני שבוע (צילום: דובר צה"ל)

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון שוחח עם בכירים במשטרה ואמר: "התושב הזה, הוא גיבור, שמנע אסון. גילה תושייה. וכן הנערים שהיו איתו ברכב, לא איבדו את העשתונות דיווחו מיד למוקד".

"אני רוצה לחזק את התושב. אנחנו מצדנו מבטיחים, איומים מצד האויב לא מפחידים אותנו. נמשיך לנטוע עצמנו בקרקע לבנות ולצמוח. בכל מקום. אני מחודה לחיילי צה"ל שהגיעו מיד למקום בכדי לתפוס את המחבל ולסייע לתושבים".

מדובר צה"ל נמסר:

דובר צה"ל: "אירוע שהתרחש היום אחר הצהריים סמוך לכפר חווארה שבמרחב החטיבה המרחבית של 'שומרון', נחקר כנסיון פיגוע לאחר סיום התחקיר הראשוני".

"על פי עדויות בשטח, חשוד כיוון כלי נשק לעבר רכב ישראלי וניסה לירות לעבר יושביו. נהג הרכב שהבחין באיום החל במרדף אחר החשוד שכלל ירי, החשוד נמלט. אין נפגעים באירוע. כוהב"ט חוקרים את האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר