רוצה להנהיג

ברקת: לא כועס על נתניהו, סירבתי לתיק זוטר

ח"כ ניר ברקת, שנותר מאחור ולא זכה לתיק בממשלה, מבהיר: לא כועס או מאוכזב. סירבתי לקבלת תיק זוטר, יום אחרי שנתניהו יפרוש אני מתכוון להתמודד לראשות הממשלה (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו וברקת. ארכיון (צילום: Israel Selleml/Flash90)

ח"כ ניר ברקת, שנותר מאחור ולא זכה לתיק בממשלה, מבהיר: "לא כועס או מאוכזב. סירבתי לקבלת תיק זוטר, יום אחרי שנתניהו יפרוש אני מתכוון להתמודד לראשות הממשלה".

"כשזה לא ניתן, החלטתי שהמקום שאני יכול להשפיע בו הכי הרבה זה להיות חבר כנסת מן המניין, שם אני לא מתעסק בתיק נקודתי כזה או אחר אלא בכמה נושאים שחשובים לי", אמר בראיון ל'ישראל היום'.

לדבריו, הוא ביקש להתמנות לאחד משלושה תיקים: חינוך, תחבורה או אנרגיה, ודחה הצעה לקבל את תיק המודיעין או תיק ה"השכלה גבוהה" שהופרד מתיק החינוך ובסופו של דבר הועבר לזאב אלקין.

ברקת: די לחרם על מעל מיליון חובשי כיפות

"לא היה לי נוח להיכנס לתיקים כאלה. אני אתמוך בראש הממשלה עד שיפרוש, ויום אחרי שהוא יחליט לפרוש אני מתכוון להתמודד לראשות הליכוד ולראשות הממשלה - ולנצח", הוסיף ברקת.

הח"כ הבכיר מ'הליכוד' הוסיף: "יש שרים אחרים שתיקים כאלה מתאימים להם. לאור המטרות והיעדים ששמתי לעצמי, זה פחות מתאים לי. אבל אין לי שום רגשות של כעס או אכזבה. באמת. אמרתי לראש הממשלה 'נו הארד פילינגס', אפעל בכנסת ואעשה דברים טובים למען עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר