הצצה נדירה

יאיר נתניהו תיעד: כך נראה מעון ראש הממשלה

בנו של ראש הממשלה העלה לטוויטר תיעוד של הקומה העליונה בבלפור, והשתלח בתקשורת, בשמאל וביועצת המשפטית שלטענתו אינה מאפשרת את השיפוץ • צפו (בארץ)

(צילום: יאיר נתניהו בטוויטר)

הקומה העליונה במעון הרשמי של ראש הממשלה בנימין נתניהו נחשף היום (חמישי) בסרטון שהעלה יאיר נתניהו לחשבון הטוויטר שלו.

נתניהו הסביר מדוע הפיץ את התיעוד: "כאשר מראים לתקשורת את כל הנזילות והעובש בקומה למטה בבית ראש הממשלה, הם אומרים בסדר, אבל הקומה למעלה היא המפוארת".

"אז צילמתי באייפון שלי את ה"קומה המפוארת" למעלה. בווידאו יש בין היתר את החדר שינה של ראש הממשלה והמקלחת שלו. "הקיסר בארמון וורסאי", ככה מדמיין אותו השמאל החולה".

בנו של ראש הממשלה עבר ותקף את היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה שלטענתו, היא שאינה מאפשרת את שיפוץ המקום.

הוא הוסיף והאשים אותה כי "לפעמים לא מאשרת לקנות מיקרו חדש חצי שנה אחרי שהקודם התקלקל, כבר כמה שנים אין אישור למדיח חדש למרות שהתפרק כל המקדימה".

יאיר המשיך לתקוף את היועמ"שית: "דרך אגב חצי מהמזגנים בבית לא עובדים וראש הממשלה נמצא בסוג של סאונה ב45 מעלות. אבל מה לעשות, שלומית לא מרשה, תשתמש במאוורר".

לסיום אף סיפר על הג'וקים במטבח - וגם בהם האשים את היועמ"שית: "במטבח למטה מפוצץ ג׳וקים. לא קטנים, כאלה בגודל של יד. החל מ12 בלילה שהמטבח ריק, נהיה ספארי שם ומילון ג'וקים מסתובבים. אבל שלומית ברנע לא מוכנה להדביר. מה הבעיה בקצת ג׳ןקים על האוכל זה חלבונים. צילמתי פעם את קרנבל הג׳וקים אך זה ככ מגעיל שאני לא יעלה אתזה פה אפשר להתעלף".

במענה לשאלת אחת העוקבות הוסיף, "מרססים כל יום בk 300 זה לא עוזר כל המטבח רקוב להם קיבעו להם שם קנים עמוקים מאוד כנראה. רק מדביר מקצועי. שלומית לא מאשרת זה יקר מדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר