ספר מוסר מהלך

ברוך בן יגאל: "אני לא כועס על מי שחילל את הקבר של בני"

הרגע שנודע לו על האסון הכבד עם מות בנו עמית הי"ד, מפגיעת אבן במהלך פעילות מבצעית; הבן שהיה כל עולמו וחילול הקבר במהלך ה'שבעה' • ברוך בן יגאל בראיון לישי כהן (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך. תמונה: יוסי אלוני / Flash90)

הרגע שנודע לו על האסון הכבד עם מות בנו עמית הי"ד, מפגיעת אבן במהלך פעילות מבצעית; הבן שהיה כל עולמו וחילול הקבר במהלך ה'שבעה'. האב השכול, ברוך בן יגאל, בראיון לתוכנית 'סוגרים שבוע'.

ברוך בן יגאל סיפר על הרגע שנודע לו על חילול הקבר: "כשאנחנו היינו בפגישה עם אלוף פיקוד הצפון הגיע פתאום אחד הקצינים שנמצא איתנו כל הזמן כשהוא חיוור מאד, וביקש להפסיק את השיחה.

"על קו הטלפון הייתה מישהי מאגף המבצעים של המשטרה שהודיעה לנו על חילול הקבר, ואני רוצה לומר לך שכשהודיעו לנו על הבן שנהרג לא כאב לנו, כפי שכאב לנו אחרי הבשורה הקשה.

"חשבתי בהתחלה שמדובר בארוע על רקע לאומני, משום שבצה"ל אמרו לנו שלא ידוע עדיין האם נגעו בגופתו. נסעתי לבית העלמין עם אלוף הפיקוד, שם פגשתי את איש הרבנות ואמרתי לו שאני חייב לראות את הפנים של הבן שלי עלך מנת שאהיה רגוע, וכך אכן עשו.

"אמרתי שוב פעם קדיש ונשברתי מאד מהדבר הזה. אני לא מבין איך אפשר לפגוע כך בחלל צה"ל או בכל אדם אחר שלא נמצא איתנו. לאחר שהבנתי שמדובר באישה שלא בריאה בנפשה אני לא כועס אלא אני מרחם עליה מאד".

בראיון השתתף הרב מאיר בלוך, יו"ר ארגון 'הכל מהלב', שליווה את המשפחה בימי ה'שבעה'. צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר